پیش‌بینی مدال در پاریس سخت است

مولایی:

پیش‌بینی مدال در پاریس سخت است

سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به شرایط خوب دو ملی‌پوش المپیکی کشورمان گفت: پیش‌بینی مدال در رشته رکوردی وزنه‌برداری کار راحتی نیست.

اخبار

تمرین وزنه‌برداران در دمای تفاوت با پاریس

تب ۴۰ درجه

تمرین وزنه‌برداران در دمای تفاوت با پاریس

تیم ملی وزنه‌برداری ایران در دمای ۴۰ درجه کیش برای حضور در پاریس تمرین می‌کند. در حالی‌که دمای پاریس الان ۱۸ درجه سانتیگراد است و در زمان برگزاری بازی‌های المپیک هم به ۳۰ درجه نمی‌رسد.

گزارش

ناپدید شدن «۱۰ میلیون دلار» از خزانه جهانی وزنه‌برداری!

باز شدن پرونده جدید فساد مالی برای IWF قبل از پاریس

ناپدید شدن «۱۰ میلیون دلار» از خزانه جهانی وزنه‌برداری!

«پروفسور ریچارد مک لارن» وکیل پایه یک بین‌المللی که چندی پیش به دنبال پرده برداشتن از فساد مالی و پولشویی عجیب و غریب در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به ریاست «تاماش آیان» بود، به گفته نشریه معتبر بین‌المللی«اینسایدگیمز» حالا با پیشرفت تحقیقات MIIT (مرکز فناوری اطلاعات جهانی) مجدداً درصدد پرده‌برداری از فعالیت‌هایی در بدنه جدید هیأت‌ رئیسه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری است.

جوانان هم هستند

استارت اردوی جام جهانی تایلند با ۱۵ وزنه‌بردار در پایتخت

جوانان هم هستند

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان برای حضوردرجام جهانی پوکت تایلند بادعوت از ۱۵ وزنه‌بردار قرار است از اول اسفندماه جاری در تهران و کمپ نونوارشده آزادی اردو بزنند.

چین و هند میزبان رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۵ و۲۰۲۶ شدند

با اعلام کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا

چین و هند میزبان رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۵ و۲۰۲۶ شدند

همزمان با نشست هیات رییسه کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره آسیا در تاشکند ازبکستان و قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا درسال ۲۰۲۴، مسئولان این مجموعه از کشورهای چین و هندوستان به عنوان میزبانان رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ رونمایی کردند.

سجاد انوشیروانی خطاب به خسروی وفت :امیدوارم با نیتی که دارید در پاریس روسفید باشیم

قدردان حمایت‌های ویژه کمیته المپیک ووزارت ورزش هستیم

سجاد انوشیروانی خطاب به خسروی وفت :امیدوارم با نیتی که دارید در پاریس روسفید باشیم

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با تقدیر ویژه از حمایت‌های بی دریغ این دو نهاد مرجع که مسئول ورزش کشور هستند، تاکید کرد که امیدوار است با حرکت روبه جلویی که وزنه‌برداری ایران درپیش گرفته است، با کسب سهمیه ورودی کامل به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فرانسه روسفید شده و با کسب نتایج درخشان بتوانند پاسخ حمایت و محبت‌های مسئولین ورزش کشور وکمیته ملی المپیک را با خوش رنگترین مدال‌های المپیکی بدهند.

سهمیه ۱۰۲ کیلوگرم لبه تیغ!

تایلند آخرین فرصت وزنه‌برداری برای حضور در پاریس

سهمیه ۱۰۲ کیلوگرم لبه تیغ!

جام جهانی پوکت تایلند برای وزنه‌برداری ایران آوردگاهی مهم و حیاتی به شمار می‌رود که قطعاً می‌تواند برای ما آخرین فرصت طلایی برای تثبیت سهمیه المپیکی‌‌مان در پاریس باشد. رقابتی مهم و سرنوشت‌ساز خصوصاً در دسته وزنی ۱۰۲ کیلوگرم که برای ما می‌تواند حکم قطعی‌شدن سهمیه یا از دست رفتن آن در این دسته وزنی باشد. دسته وزنی که ۳ نماینده ما(رضا دهدار، رسول معتمدی و مهدی کرمی) برای رسیدن به سهمیه المپیک در آن تلاش می‌کنند، اما هنوز مشخص نیست کدام یک از آنها می‌توانند شانس المپیکی شدن داشته باشند.

اولویت اصلی؛ اعزام پشتوانه‌ها به تاشکند

شمارش معکوس برای جدال وزنه‌برداران قاره کهن در ازبکستان

اولویت اصلی؛ اعزام پشتوانه‌ها به تاشکند

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان قاره آسیا انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از اوایل بهمن‌ ماه در شهر تاشکند کشور ازبکستان شروع می‌شود. رقابتی مهیج و سرنوشت‌ساز برای ما و رقبای آسیایی که مدعی سهمیه المپیک پاریس هستند. البته با این تفاوت که ما تقریباً در ۳ وزن (۸۹، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم) که برای حضور در بازی‌های المپیک روی آن حساب باز کردیم شرایط نرمال و خوبی داریم و مسیر را برای حضور ملی‌پوشان خود در المپیک پاریس در این سه دسته وزنی المپیکی هموار ساختیم. اما برخی رقبای آسیایی شرایطی متفاوت نسبت به ما داشته و همچنان باید برای تثبیت سهمیه‌های المپیکی خود تلاش کنند. بنابراین و به احتمال فراوان کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری در رقابت‌های آسیایی تاشکند به جای استفاده از نفرات اصلی خود، به جوانان جویای نام و باانگیزه فرصت بدهد تا با درخشش در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا عیار خود را نسبت به رقبای قدرتمند ما در قاره کهن مشخص کنند.

داودی، دهدار و جوادی غایبان آسیایی تاشکند

امیدهای المپیکی وزنه‌برداری در ازبکستان وزنه نمی‌زنند

داودی، دهدار و جوادی غایبان آسیایی تاشکند

طبق نظرنواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری وموافقت نهایی کمیته فنی، ۳ امید اصلی وزنه‌برداری ایران که تقریبا سهمیه‌ المپیکی‌اشان برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ فرانسه در اوزان ۸۹، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم قطعی شده است، از حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان معاف شدند و قرار است در آخرین تورنمنت گزینشی المپیک، یعنی جام جهانی ۲۰۲۴ تایلند روی تخته رفته و دست به وزنه شوند.

نشست مشترک برای همکاری دو سویه

حضور وزنه‌بردار طلایی ارمنی‌ها در فدراسیون وزنه‌برداری

نشست مشترک برای همکاری دو سویه

آراکل میرزویان قهرمان وزنه‌برداری پیشین جهان و اروپا به همراه پدرش اوگسن میرزویان قهرمان بازی‌های المپیک ۱۹۹۸ سئول که هم اکنون به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک ارمنستان مشغول به کار است با حضور در تهران و دیدار با مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای همکاری مشترک و دوسویه با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت و گو کردند.