فوتبال ایران

3041
واکنش کاپیتان ژاپن به آرزوی کلوپ برای حذف سامورایی‌ها از جام ملت‌ها!

واکنش کاپیتان ژاپن به آرزوی کلوپ برای حذف سامورایی‌ها از جام ملت‌ها!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن به صحبت‌های سرمربی تیم باشگاهی‌اش یعنی لیورپول که گفته بود امیدوار است سامورایی‌ها زودتر از جام ملت‌ها حذف شوند، واکنش نشان داد!

به گزارش ایران ورزشی؛ واتارو اندو که همراه تیم ملی ژاپن راهی دوحه، پایتخت قطر شده است تا در جام‌ ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به میدان برود در گفت‌وگویی به اظهارات یورگن کلوپ سرمربی لیورپول واکنش نشان داد. کلوپ گفته بود که امیدوار است ژاپن هرچه زودتر حذف شود تا اندو هم زودتر به جمع قرمزهای آنفیلد اضافه شد.

اندو درباره این اظهارنظر گفت: در ابتدا باید بگویم از این که در آنفیلد حضور دارم بسیار خوشحالم. کلوپ هفته گذشته گفت که امیدوار است «من هر چه زودتر به لیورپول برگردم» و برآورده شدن این آرزو، مستلزم حذف ژاپن از لیگ ملت‌هاست. البته این یک شوخی از طرف او بود و من افتخار می‌کنم که او برای بازگشت من چنین آرزویی کرده است.

وی ادامه داد: من از این صحبت‌ها خوشحالم چراکه نشان می‌دهد برای تیم و باشگاه قابل اعتماد هستم و آنها به حضور من فکر می‌کنند اما من در حال حاضر، در دوحه قطر و کاپیتان تیم ملی ژاپن هستم و تمام فکرم معطوف جام‌ملت‌ها و کسب جام است تا با قدرت به لیورپول برگردم.

کاپیتان ژاپن اضافه کرد: ما به دنبال آن هستیم تا در این رویداد قهرمان شویم. همه می‌دانند که این روزها مردم ما درگیر یک حادثه غم انگیز هستند(زلزله قدرتمند ژاپن که تاکنون بیش از ۲۰۰ قربانی گرفته است) و این ما را مصمم می‌کند که با عملکرد خوب خودمان، آنها را دلگرم کنیم.

تیم فوتبال ژاپن فردا- ۲۴ دی- از ساعت ۱۵ در ورزشگاه الثمامه به مصاف ویتنام می رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران