فوتبال ایران

3046
جهابخش مصدوم شد

جهابخش مصدوم شد

اتفاق تلخ تمرین شب قبل از بازی با فلسطین مصدومیت علیرضا جهانبخش بود.

به گزارش ایران ورزشی؛  شاگردان امیر قلعه‌نویی که تمرینات خود را در جزیره کیش و دوحه انجام داده بودند، امروز در کمپ تمرینی الریان دور هم جمع شدند تا آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با فلسطین را انجام بدهند.

همه اعضای کادرفتی و بازیکنان دور یکدیگر حلقه زدند و مانند سایر تمرینات، قلعه‌نویی در حال صحبت با بازیکنان است. علی قلی‌زاده و مهدی قایدی در ابتدا در این حلقه جا مانده بودند اما به سرعت به جمع سایر اعضای تیم ملی اضافه شدند.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون، امروز برای اولین بار در تمرین تیم ملی حاضر شد.

پیش از شروع تمرین به درخواست کادرفنی تیم ملی زمین آب پاشی شد. این در حالی است که بیش از ۲۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از این تمرین استقبال کردند و منتظر ورود ستاره‌ها برای پوشش تمرین بودند.

بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی، ۱۵ دقیقه قانونی حضور خبرنگاران در تمرین آغاز شد. این در حالی است که پس از پاسکاری اولیه، بازیکنان زیر نظر کادرفنی مشغول گرم کردن شدند.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر دینکا تمرینات خود را شروع کردند و لحظات جالبی با شوخی و خنده آنها به وجود آمد. بعد از گرم کردن، بازیکنان سمت اصحاب رسانه آمدند و برای آنها دست زدند و از حضور آنها تقدیر کردند.

چند خبرنگار خارجی در محل تمرین حضور داشتند و همچنین گزارشگران تلویزیون‌های بین اسپورت و الکاس نیز برای پوشش تمرین در ورزشگاه حاضر شدند.

تمرین با پاسکاری سبک بین بازیکنان شروع شد اما پیش از آن امیر قلعه‌نویی دقایق زیادی برای بازیکنان صحبت کرد.

علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران در بخش فنی تمرینات مصدوم شد. هنوز خبری در مورد شدت مصدومیت این بازیکن منتشر نشده است.

اصحاب رسانه فقط ۱۵ دقیقه حق حضور در تمرین را داشتند و با شروع بخش اصلی تمرین، آنها ملزم به ترک استادیوم بودند.

با شروع کار با توپ از خبرنگاران درخواست شد تا محل تمرین را ترک کنند.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران