کشتی و وزنه‌برداری

3130
میرمصطفی جوادی: بعید است در تاشکند وزنه بزنم

جام جهانی تایلند آوردگاهی درحد المپیک خواهد بود

میرمصطفی جوادی: بعید است در تاشکند وزنه بزنم

قطعا یکی از اوزانی که برای کاروان وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مهم است و کسب مدالی خوش رنگ درآن برای کاروان ورزش کشورمان استراتژیک خواهد بود، دسته وزنی ۸۹ کیلوگرم است. دسته وزنی که ما توسط میرمصطفی جوادی ملی‌پوش جوان کشورمان با توجه به کسب مدال طلای ارزشمند در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ریاض عربستان موفق شدیم تقریبا مسیر خود را برای دشت سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ هموار کرده و یکی از شانس‌های کسب مدال طلای این دسته وزنی در فرانسه باشیم. حالا اما باتوجه به رقبای سرسخت و عنوانداری که مصطفی جوادی در این دسته وزنی برای کسب سکوی قهرمانی یا حتی مدال نقره یا برنز بازی‌های المپیک پیش رو دارد، ملی‌پوش جوان کشورمان باید دررقابت‌های جام جهانی تایلند که آخرین رویداد قبل از شروع بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه است، حتما توان رکوردی‌اش مقابل رقبا برای رسیدن به آنچه که هدفگذاری کرده بسنجد. برهمین اساس و به احتمال فراوان او به همراه دهدار در دسته وزنی ۱۰۲ کیلوگرم و علی داودی دردسته وزنی ۱۰۲+ کیلوگرم در تاشکند روی تخته نروند تا برای جام جهانی پاتایا مهیا وآماده باشند.

به گزارش ایران ورزشی، قطعا یکی از اوزانی که برای کاروان وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های المپیک 2024 پاریس مهم است و کسب مدالی خوش رنگ درآن برای کاروان ورزش کشورمان استراتژیک خواهد بود، دسته وزنی 89 کیلوگرم است. دسته وزنی که ما توسط میرمصطفی جوادی ملی‌پوش جوان کشورمان با توجه به کسب مدال طلای ارزشمند در رقابت‌های جهانی 2023 ریاض عربستان موفق شدیم تقریبا مسیر خود را برای دشت سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک 2024 هموار کرده و یکی از شانس‌های کسب مدال طلای این دسته وزنی در فرانسه باشیم. حالا اما باتوجه به رقبای سرسخت و عنوانداری که مصطفی جوادی در این دسته وزنی برای کسب سکوی قهرمانی یا حتی مدال نقره یا برنز بازی‌های المپیک پیش رو دارد، ملی‌پوش جوان کشورمان باید دررقابت‌های جام جهانی تایلند که آخرین رویداد قبل از شروع بازی‌های المپیک 2024 فرانسه است، حتما توان رکوردی‌اش مقابل رقبا برای رسیدن به آنچه که هدفگذاری کرده بسنجد. برهمین اساس و به احتمال فراوان او به همراه دهدار در دسته وزنی 102 کیلوگرم و علی داودی دردسته وزنی 102+ کیلوگرم در تاشکند روی تخته نروند تا برای جام جهانی پاتایا مهیا وآماده باشند.

اردوی چالوس از هر نظر ایده‌ال است

میرمصطفی جوادی ملی پوش دسته 89 کیلوگرم ایران در خصوص آخرین شرایط اردو و وضعیت خود دراردوی آماده‌سازی چالوس و استان مازندران می‌گوید:« تقریبا یک ماه است که در اردوی چالوس هستیم.شرایط خوبی داریم چه از لحاظ اسکان و غذا و چه از نظر کیفیت سالن تمرین و نزدیک بودن سالن به خوابگاه. انصافا کیفیت همه چیزعالی است و حدود دو هفته دیگر فکر می‌کنم اینجا باشیم.امیدوارم که نتیجه خوبی در مسابقاتی که شرکت می‌کنیم بگیریم و رکوردهای خوبی در مسابقات ثبت کنیم.»

طلای جهانی در ریاض به من انرژی داد

دارنده نشان طلا و نقره وزنه‌برداری جهان در سال 2021 و 2023 ادامه می‌دهد:«مسابقات جهانی 2023 عربستان مسابقات بسیار خوبی برای من بود و باعث شد رقبا مصطفی جوادی را در بهترین و باکیفیت‌ترین شرایط خودش روی تخته ببینند. چون قبلش من موفق به کسب مدال نقره جهان شده بودم، اما به این شکل به چشم نیامده بود. حقیقتا کسب مدال طلای جهانی در ریاض عربستان به من کلی انرژی مثبت و روحیه داد تا درمسیر المپیک با قدرت بیشتر دست به وزنه شوم.»

تاشکند نه، ولی در تایلند وزنه می‌زنم

جوادی درخصوص اینکه آیا در رقابت‌های آسیایی 2024 ازبکستان روی تخته می رود یا نه تاکید دارد:« با هماهنگی کادرفنی و سرمربی تیم ملی، چون نیاز به رکوردمجموع خوبی برای رقابت با مدعاین دسته وزنی 89 کیلوگرم دارم، فکرنمی‌کنم درمسابقات آسیایی وزنه بزنم چون خیلی نیازی هم به این مسابقه نیست. اما قطعا درجام جهانی تایلند روی تخته بروم. ما داریم بدن‌های خود را آماده می‌کنیم و آرام آرام به اوج برمی‌گردیم تا بتوانیم در مسابقات تایلند خودی نشان دهیم..تمام کسانی که می‌خواهند در المپیک حضور داشته باشند در این مسابقه هستند و این یعنی خیلی از المپین ها در تایلند وزنه خواهند زد و یک جورهایی در حد المپیک است.به همین دلیل رقابت سخت خواهد شد.وزن خودم هم تقریبا 90 کیلو شده است و شرایط خوبی دارم.امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم با انرژی مثبتی که از مردم می گیریم اتفاق‌های خوبی در المپیک رقم بزنیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری