حاشیه وزنه‌برداران دو ماه قبل از المپیک

شورش در شهر

حاشیه وزنه‌برداران دو ماه قبل از المپیک

کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری و دو ورزشکار المپیکی این رشته در اقدامی خبرساز پاداش کمیته ملی المپیک را برگردانند. برگزاری نشست خبری و انتقاد از تصمیم کمیته ملی المپیک آن‌هم دو ماه قبل از المپیک حاشیه جدید این فدراسیون بود.

مصطفی جوادی:چکی که از ذوب آهن گرفتم پاس نشد!

ما به عهدمان وفا کردیم اما باشگاه نه

مصطفی جوادی:چکی که از ذوب آهن گرفتم پاس نشد!

میرمطفی جوادی قهرمان وزنه‌برداری جهان در سال ۲۰۲۳ با اعتراض نسبت به خلف وعده باشگاه ذوب‌آهن بابت پرداخت مطالبات وزنه برداران این باشگاه تاکید دارد که چک‌ قراردادی که باشگاه داده است هنوز وصول نشده!

میرمصطفی جوادی: بعید است در تاشکند وزنه بزنم

جام جهانی تایلند آوردگاهی درحد المپیک خواهد بود

میرمصطفی جوادی: بعید است در تاشکند وزنه بزنم

قطعا یکی از اوزانی که برای کاروان وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مهم است و کسب مدالی خوش رنگ درآن برای کاروان ورزش کشورمان استراتژیک خواهد بود، دسته وزنی ۸۹ کیلوگرم است. دسته وزنی که ما توسط میرمصطفی جوادی ملی‌پوش جوان کشورمان با توجه به کسب مدال طلای ارزشمند در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ریاض عربستان موفق شدیم تقریبا مسیر خود را برای دشت سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ هموار کرده و یکی از شانس‌های کسب مدال طلای این دسته وزنی در فرانسه باشیم. حالا اما باتوجه به رقبای سرسخت و عنوانداری که مصطفی جوادی در این دسته وزنی برای کسب سکوی قهرمانی یا حتی مدال نقره یا برنز بازی‌های المپیک پیش رو دارد، ملی‌پوش جوان کشورمان باید دررقابت‌های جام جهانی تایلند که آخرین رویداد قبل از شروع بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه است، حتما توان رکوردی‌اش مقابل رقبا برای رسیدن به آنچه که هدفگذاری کرده بسنجد. برهمین اساس و به احتمال فراوان او به همراه دهدار در دسته وزنی ۱۰۲ کیلوگرم و علی داودی دردسته وزنی ۱۰۲+ کیلوگرم در تاشکند روی تخته نروند تا برای جام جهانی پاتایا مهیا وآماده باشند.