فوتبال ایران

3141
فقط برانکو!

پرسپولیس به جز پروفسور گزینه دیگری ندارد

فقط برانکو!

معرفی سرمربی تیم پرسپولیس به درازا کشیده شده و هواداران این تیم به شدت نگران نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر هستند.

محمد محمدی سدهی؛ سرخ ها پس از جدایی یحیی گل محمدی، برانکو ایوانکوویچ را به عنوان مربی بعدی پرسپولیس معرفی کردند و اعتقاد داشتند که حضور برانکو بر روی نیمکت این تیم قطعی است اما پیش بینی آنها درست نبود و سرمربی کنونی عمان درخواست آنها را بنا به دلایل شخصی رد کرد. بر همین اساس باشگاه دوباره مکاتبات خود را با برانکو آغاز کرد که تا به اینجا هیچ پاسخی از پیشنهاد دوباره سرخپوشان به این مربی کروات منتشر نشده است. در این شرایط به نظر می رسد که مسئولان این تیم خیالشان از حضور برانکو در نیم فصل دوم راحت است و این مربی بعد از جام ملت ها بر روی نیمکت سرخ خواهد نشست.

البته سرخپوشان برخلاف اخبار گزینه دیگری ندارند و گزینه اول و آخر آن ها فقط برانکو است! یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود در گفت و گوی کوتاه با «ایران ورزشی» می گوید: «در حال حاضر تمرینات تیم با حضور اوسمار در حال برگزاری است و ما زمان خوبی برای معرفی سرمربی آینده تیم داریم و از این نظر نگران نیستیم.» او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه گزینه های ایرانی و یا خارجی دیگری برای سپردن نیمکت این تیم دارد، می افزاید: «تاکید تمامی اعضا بر روی برانکو است. گزینه های ایرانی ای که در رسانه ها دیده می شود، درست نیست. بعد از رفتن یحیی صحبت هایی در مورد گزینه های دیگر در رسانه ها مطرح شد که هیچ کدام از این ها درست نبود.» این موضوع نشان می دهد که سرخپوشان پلن دیگری ندارند و در صورت شنیدن پاسخ منفی از سوی برانکو با گزینه دیگری مواجه نیستند. در این بین در روزهای اخیر خبر خاصی در خصوص سرمربی آینده تیم به گوش نمی رسد و به نظر می رسد که برانکو به مدیران پرسپولیس اوکی داده و بعد از پایان رقابت تیم ملی عمان در جام ملت ها به ایران می آید. البته علاوه بر این شنیده می شود که مدیران پرسپولیس با اوسمار صحبت هایی انجام دادند تا در صورت عدم حضور برانکو، این مربی برزیلی بر روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

در این بین برانکو، سرمربی تیم ملی عمان دیروز در نشست خبری بازی با عربستان با سوالی درباره احتمال حضور او در پرسپولیس مواجه شد که او با لبخند گفت: «ببین عزیزم! ما در جام ملت‌های آسیا و نشست بازی عمان و عربستان هستیم. این چیزی نیست که من امروز به آن جواب بدهم. البته در دنیای فوتبال هر روز پیشنهادهای زیادی به مربیان داده می‌شود و این چیز نرمالی در صنعت فوتبال است. اما ما فردا بازی مهمی داریم و روی آن متمرکز هستیم. این که بعد از جام ملت‌ها چه اتفاقی می‌افتد را من نمی‌دانم همانطور که از فردای خودم هم خبر ندارم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران