فوتبال ایران

3146
موتور تهاجمی پرسپولیس در سردترین روزهای زمستان روشن شد

بازگشت امیری یک اتفاق مهم در اردوی سرخ‌ها

موتور تهاجمی پرسپولیس در سردترین روزهای زمستان روشن شد

وحید امیری می خواهد هر طور شده در شروع مسابقات پرسپولیس کاملا آماده باشد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پیش‌بینی می‌شود امیری برای مصاف جام حذفی پرسپولیس شرایط بازی را پیدا کند و با قرار گرفتن در شرایط مسابقه طی این بازی و دیدارهای دوستانه در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر کاملاً آماده باشد.
وحید امیری در تمرین دیروز که در سالن بدنسازی انجام شد، در حرکات سرعتی و قدرتی جزو آماده‌ترین و باانگیزه‌ترین نفرات تیم بود که همین مسأله باعث شد در روزهایی که پرسپولیس مشکلات مالی دارد و تکلیف سرمربی تیم روشن نیست با این مدل تمرین کردنش به بقیه نفرات و بویژه بازیکنان جوان تیم انگیزه و انرژی بدهد.
با توجه به غیبت طولانی شماره 19 سرخ‌ها به نظر می‌رسد این پرانرژی‌ترین و باانگیزه‌ترین امیری سال 1402 باشد و امیدوار است در بازگشت به میدان باری از روی دوش تیم خود در امور تهاجمی بردارد و دوباره پرسپولیس را در مسیر قهرمانی قرار دهد.
نکته اینجاست که برانکو از این بازیکن شناخت کامل دارد و در صورتی که به سرمربیگری پرپسولیس برسد، می‌تواند دوباره از قابلیت‌های این بازیکن که در چند پست قابلیت بازی آن هم از نوع درخشانش دارد، استفاده کند.
امیری در این فصل فقط در چهار بازی ابتدایی مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور، ذوب آهن و فولاد چهار 90 دقیقه کامل در میدان بود و یک پاس گل مقابل ذوب آهن داد. او در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان در تهران و در وقت‌های تلف شده از ناحیه همسترینگ آسیب دید و دو ماه بعد از آن در دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت که فقط یازده دقیقه در زمین بود و دوباره مصدوم شد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران