فوتبال ایران

3175
نعیم آبادی :یحیی هم مقصر بود چون همان اول نرفت!

برانکو بهترین گزینه ممکن است اماحتما ابزار می خواهد

نعیم آبادی :یحیی هم مقصر بود چون همان اول نرفت!

یحیی به نظرم پیشنهاد خارجی داشته که از تیم جدا شد

مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است مسولان پرسپولیس باید هر چه سریعتر تکلیف سرمربی جدید پرسپولیس را مشخص سازند چون نا مشخص بودن وضعیت نیمکت پرسپولیس را در مقطع فعلی به شدت به ضرر پرسپولیس می داند .

ناصر قراگزلو ؛ سعید نعیم آبادی مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است بلاتکلیفی و از دست دادن زمان به شدت به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد .

*در رابطه با انتخاب برانکو به عنوان بهترین گزینه چه نظری دارید ؟

به نظرم اگر برانکو بیاید خیلی خوب است چون ایشان چند سال در پرسپولیس بوده و خیلی خوب به جو و شرایط ومشکلات پرسپولیس واقف است از این رو از همه مسائل پرسپولیس آگاهی دارد و خوب می داند خیلی خوب می داند که چگونه باید بر مشکلات تیم غلبه کند .

*روش کاری یحیی و برانکو با هم تفاوتهای زیادی دارد با این وجود فکر می کنید به لحاظ فنی برانکو چه داشته های جدیدی را می تواند به تیمش اضافه کند ؟

یحیی چند سال شاگرد برانکو  بوده به همین دلیل مقداری به روشهای برانکو آشنا بود ضمن اینکه به نظرم شباهتهای زیادی بین سبک یحیی وبرانکو وجود دارد چه بسا که برانکو هم مانند یحیی به روش مالکیت توپ و میدان دارد به همین دلیل افکار تاکتیکی یحیی و برانکو خیلی به هم نزدیک است با این وجود آنچه در این مقطع مهم و با اهمیت است به این نکته باز می گردد که پرسپولیس سر مربی ندارد به همین دلیل مدیریت باید هر چه سریعتردر این رابطه اقدام کند و اگرقراراست برانکو بیاید هر چه سریعتراین نکته را عملی سازد.

*اما برانکوهنوز به پرسپولیس پاسخ روشنی نداده است ؟!

من در ریز ماجرا نیستم اما می دانم باشگاه در جذب برانکو اصرار دارد چون انصافا در این شرایط بهترین گزینه هم برای پرسپولیس برانکو است .

*باشگاه یکی از اعضای هیات مدیره را برای مذاکره اولیه با برانکو به امارات فرستاده بود اما این مذاکره بی فایده بوده !

به هر حال عضوهیات مدیره هم به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره و نماینده باشگاه در جلسه حضور داشته و به هر حال پیغام صریح و اولیه باشگاه را برای جذب سر مربی باشگاه به گوش برانکو رسانده است .

*در رابطه با پرداخت جریمه مالیات برانکو که پیغام صریح باشگاه پرسپولیس و درویش برای جذب برانکو بود چه نظری دارید ؟

این نکته نشان دهنده این است که مدیر عامل پرسپولیس قاطعانه دنبال جذب برانکو هستند و حسن نیست خودشان را هم نشان داده اند وفکر می کنم حالا برانکو است که باید اوکی نهایی خودش را برای حضور در پرسپولیس اعلام کند که تحقق این مهم هم چندان طولانی نخواهد بود .

*با شرایطی که پرسپولیس به لحاط بضاعت بازیکن در اختیار دارد آیا برانکو قادر به انجام کارهای بزرگ با بازیکنان فعلی خواهد بود ؟

به نظرم هر مربی  بیاید با این کمبودها نمی تواند کار کند و برانکو هم از این قاعده مستثنی نیست .قطعا هر مربی به ابزار نیار دارد و خود برانکو که نمی تواند به زمین برود مثلا رئال مادرید در بازی سوپر جام با درخشش وینیسیوس تیم بارسا را شکست داد و قطعا اگر چنین بازیکنی در رئال نبود این تیم نمی توانست بارسا را با آن شکست سنگین مواجه سازد از این رو ابزار اولین و آخرین نکته برای موفقیت یک مربی است .

*اما عجیب است که چرا بارها با وجود درخواست یحیی برای جذب بازیکن ،مدیریت باشگاه خواسته یحیی را عملی نساخت ؟!

به نظرم خود یحیی هم در این قضییه مقصر بود چون خارجی آورد که اصلا به درد نمی خورد.

*اما نبیل باهویی را یحیی نیاورد و مدیر عامل او را به خاطر قیمت پایین ترش جذب کرد !نه من این موضوع را قبول ندارم چون تا سرمربی نخواهد و اوکی ندهد مدیر عامل باید اوکی بدهد .

*فکر نمی کنید باشگاه در حفظ یحیی کوتاهی کرد ؟

همه می دانند که تیم پرسپولیس مشکلاتی داشت اما بحث من ایت جرا یحیی که می دید مشکلات زیاد است همان روز اول نرفت .این بار هم که یحیی جدا شده به نظرم حتما پیشنهادخوبی به احتمال زیاد از خارج از کشور داشته هر چند که من احتمال حضور این مربی را در یکی از تیمهای مطرح و مدعی لیگ برتر خودمان هم می دهم


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران