فوتبال ایران

3207
مدیر برنامه سیدجلال درخواست جدایی می‌دهد

مدیر برنامه سیدجلال درخواست جدایی می‌دهد

مدیر برنامه‌های سیدجلال حسینی فردا به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش ایران ورزشی؛ از روز شنبه این هفته تمرینات پرسپولیس بعد از دوازده روز تعطیلی آغاز شد و زیر نظر دستیاران یحیی گل محمدی ادامه پیدا کرده است اما  خبری از سیدجلال در تمرینات نیست.

از شنبه تا سه شنبه تمرینات پرسپولیس در سالن و زمین چمن ادامه پیدا کرده اما غیبت سیدجلال حسینی یکی از موارد مبهم اردوی سرخ‌ها بوده است.در عین حال گمانه زنی‌های زیادی درباره علت غیبت مربی پرسپولیس در تمرین این تیم به گوش می‌رسد.از جمله اینکه او از اینکه برای شروع تمرینات خبرش نکرده‌اند ناراحت شده یا گفته فقط در شرایطی برمی‌گردد که سرمربی بعدی پرسپولیس خارجی باشد.

با این وجود بعد از چند روز که از باشگاه با سیدجلال تماس گرفته می‌شد و او پاسخگو نبود بالاخره امروز به تماس وارده جواب داه و اعلام کرده فردا مدیربرنامه‌هایش برای صحبت درباره مشکلات او به ساختمان باشگاه خواهد رفت.

هنوز مدیران باشگاه نمی‌دانند موضع سیدجلال چیست و مدیر برنامه‌هایش قرار است چه مساله‌ای را مطرح کند اما به نظر می‌رسد احتمال جدایی او وجود دارد.امروز سیدجلال از گروه واتساپی بازیکنان و کارد فنی پرپسولیس خارج شد تا مشخص شود او قصد جدایی دارد و احتمال این اتفاق زیاد است.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر از ابتدای فصل قبل در نقش مربی کنار تیم پرسپولیس بوده اما هنوز مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری را ندارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران