فوتبال ایران

321
درویش قصد استعفا ندارد، خبری از برکناری هم نیست

گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس ناامید شدند

درویش قصد استعفا ندارد، خبری از برکناری هم نیست

درویش قصد استعفا ندارد و حالا تمام گزینه‌هایی که در این چند روز برای تصدی سمت مدیرعاملی دندان تیز کرده بودند کمی عقب نشسته‌اند

به گزارش ایران ورزشی ؛ ماجرای مدیریت باشگاه پرسپولیس وارد فاز تازه‌ای شده اما اخبار مطابق انتظار بازیکنان پیش نمی‌رود. بازیکنان پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته و تنها ساعتی بعد از قطعیت یافتن جریمه ده درصدی قراردادشان تمرین نکردند و بعد از آن نامه‌ای بلند‌بالا علیه درویش نوشتند که در این باشگاه بی‌سابقه بود.
در این نامه، بازیکنان با ادبیاتی تند علیه مدیریت باشگاه صحبت کرده و ضمن غیر قانونی دانستن جریمه ده درصدی از کمبودها و مشکلات گفتند و در پایان صراحتاً از رضا درویش خواستند اگر نمی‌تواند خواسته‌های آنها را عملی کند از کار کنار برود تا فرد دیگری بیاید و جایش بنشیند.
بازیکنان همچنین مدیرعامل باشگاه‌شان را متهم به این کردند که به خاطر آپشن‌ها دوست نداشته تیم قهرمان شود و به نوعی او را مقابل هواداران قرار دادند تا شرایط برای درویش وخیم شود.
با در نظر گرفتن آنچه بازیکنان نوشتند و به نوعی صراحتاً علیه درویش شوریدند به نظر می‌رسید داستان همکاری درویش با باشگاه پرسپولیس با این تیم به نقطه پایان رسیده چرا که درویش دیگر نمی‌تواند این بازیکنان و خواسته‌های‌شان را تحمل کند و از آن سو بازیکنان هم هیچ جوره با این مدیرعامل راه نخواهند آمد چرا که اصلاً قبولش ندارند.
از روز پنجشنبه و با وجود از سرگیری تمرینات پرسپولیس و پایان ماجرای اعتصاب اینطور به نظر می‌رسید که باید منتظر یک اتفاق عجیب در پرسپولیس بود و هرگز اینطور نبود که تصور کنیم ماجرا تمام شده است. در شرایطی که یحیی گل‌محمدی به نوعی خودش را از ماجرا کنار کشیده این بار بازیکنان رودرروی درویش قرار گرفتند و از آنجایی که بازیکنان از پرسپولیس نمی‌روند و خبری از کوچ دسته‌جمعی آنها نخواهد شد همه منتظر کناره‌گیری و استعفای درویش بودند.
با این حال از دیروز جهت اخبار به سمتی رفته که به نظر می‌رسد درویش هرگز قصد استعفا ندارد و با وجود ناراحتی و عصبانیت از شرایط موجود قصد ندارد صندلی مدیریت را برای گزینه‌های امتحان پس داده‌ای که برای تصدی این سمت خیز برداشته‌اند خالی کند.
نکته جالب اینجاست که درویش درست از روز چهارشنبه و همزمان با بالا گرفتن تنش بین تیم و باشگاه تلاش خود برای اینکه نشان دهد در شرایط به وجود آمده کمترین تقصیر را دارد در پی شفاف‌سازی است. برای درویش این نکته اهمیت دارد که رئیس مجمع باشگاه و هیأت مدیره بدانند که تا الان چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته و چه موانعی پیش رو دارد. در تمام مصاحبه‌های خود بارها دلایل و موانع موجود برای درآمدزایی و حل مشکلات اقتصادی را مطرح کرده؛ نکاتی که برای بازیکنان دیگر قابل قبول نیست اما می‌تواند رئیس مجمع و هیأت مدیره را تا حدودی قانع کند.
از این رو درویش روز چهارشنبه هفته گذشته دیداری با کیومرث هاشمی داشت و مشکلات موجود را برای رئیس مجمع توضیح داد تا جلوی هرگونه شائبه‌ای را بگیرد. درویش دیروز هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و به کارش ادامه داد تا بحث استعفای او منتفی به نظر برسد.
با این شرایط اینطور به نظر می‌رسد که درویش قصد کوتاه آمدن و استعفا ندارد و صندلی را برای فرد دیگری خالی نخواهد کرد چرا که اعتقاد دارد در مشکلات به وجود آمده کمترین تقصیر را داشته و بازیکنان به نوعی با بزرگنمایی مشکلات او را تخریب کرده‌اند.
همچنین خبری از برکناری او نیز مطرح نیست. کیومرث هاشمی تا زمانی که برای انجام تغییرات به قطعیت نرسد دست به تغییر نخواهد زد. در مورد پرسپولیس نیز به نظر می‌رسد وزیر ورزش آنقدر فکت و مسأله ندارد که بخواهد تن به چنین تصمیمی بدهد و دنبال مدیرعامل جدیدی باشد چرا که درویش با وجود مشکلات فعلی طی حدوداً دو سال گذشته برخی مشکلات باشگاه را هم مرتفع کرده است.
از سوی دیگر آنچه وزیر ورزش را مجاب می‌کند که فعلاً دست به مهره نشود و تصمیمی در این باره نگیرد موقعیت خطیر پرسپولیس در مسابقات است. پرسپولیس بعد از تعطیلی بازی‌های ملی دو دیدار مهم آسیایی متوالی در عربستان و تهران مقابل النصر و ریاض دارد و اگر تیم در این مسابقات نتیجه نگیرد تغییرات احتمالی می‌تواند از سوی هواداران و رسانه‌ها با نقدهای جدی مواجه شود.
با در نظر گرفتن این مسأله و اینکه درویش قصد استعفا ندارد حالا تمام گزینه‌هایی که در این چند روز برای تصدی سمت مدیرعاملی دندان تیز کرده بودند کمی عقب نشسته‌اند اما اوضاع برزخی در پرسپولیس ادامه خواهد یافت. تیم کار روتین خود را انجام می‌دهد و برای بازی النصر آماده می‌شود و درویش امور جاری باشگاه را پیش می‌برد تا ببینیم این مدیر و بازیکنانی که از یکدیگر شاکی و عصبانی‌اند کجا به هم برخورد خواهند کرد و چگونه قرار است همدیگر را تحمل کنند.
 
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران