فوتبال ایران

322
به رونالدو و تالیسکا فکر کنید،نه برکناری درویش!

حواشی حواس پرسپولیس را از موقعیت خطیرش پرت کرده

به رونالدو و تالیسکا فکر کنید،نه برکناری درویش!

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به جای اینکه مدام درباره راه‌های مهار تالیسکا، رونالدو و مانه و از کار انداختن آنها و دیگر بازیکنان النصر فکر کنند بیشتر درباره مشکلات‌شان با باشگاه حرف می‌زنند.

محمد قراگزلو؛ اتفاقات و حواشی موجود در پرسپولیس باعث شده این تیم از موقعیت خطیر و مهمی که در آن قرار دارد فاصله بگیرد و بیشتر غرق در ماجراهای اخیر شود. این درست که اعتصاب فقط یک روز ادامه داشت و تیم بدون ملی‌پوشان تمرینات خود برای بازی النصر را از سر گرفته است اما واقعیت اینکه یحیی گل‌محمدی و بازیکنانش به تمرکز، اتحاد و همدلی بیشتری برای نتیجه گرفتن در عربستان نیاز دارند.
پرسپولیس از دو بازی آینده خود مقابل النصر و الدحیل که به صورت متوالی برگزار خواهد شد سه یا چهار امتیاز می‌خواهد و از چند روز قبل همه باید در این تیم به راه‌های امتیاز گرفتن از النصر و حداقل متوقف کردن این تیم در خانه خودش فکر می‌کردند اما بازیکنان مشغول تنظیم نامه علیه درویش بودند و فکر و ذکرشان این بوده که جریمه مدیریت باشگاه غیرقانونی است و این مدیر باید برود.
در واقع بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به جای اینکه مدام درباره راه‌های مهار تالیسکا، رونالدو و مانه و از کار انداختن آنها و دیگر بازیکنان النصر فکر کنند بیشتر درباره مشکلات‌شان با باشگاه حرف می‌زدند و این جریمه و تصمیم باشگاه بیشتر از هر چیزی محتوای صحبت‌های‌شان را تشکیل می‌داد.
البته که بخش عمده‌ای از آنچه بازیکنان مطرح کرده‌اند جزو حقایق تلخی است که مدیریت باشگاه در آن نقش داشته یا بعضاً بی‌تقصیر بوده اما موقعیتی که پرسپولیس در آن قرار دارد این همه توجه به حواشی و دامن زدن به مشکلات را برنمی‌تابد و همین بازیکنانی که الان موفق شده‌اند حمایت غالب هواداران را جلب کنند در صورت ارائه بازی ضعیف مقابل النصر و نتیجه نگرفتن در آن مسابقه از سوی همین هواداران مؤاخذه و بشدت نقد خواهند شد. در واقع تا وقتی یادمان می‌آید پرسپولیس با مشکلات مالی گسترده مواجه بوده اما اینکه بازیکنان علیه مدیریت بشورند و اینطوری خواستار برکناری‌اش شوند تاکنون سابقه نداشته است و طبیعتاً گستره این حاشیه بزرگتر و مخرب‌تر هم خواهد بود.
هر چند بازیکنان پرسپولیس هم بی‌تجربه نیستند و شرایط فعلی را درک کرده‌اند اما با نامه‌ای که آنها نوشتند و ادبیاتی که به کار بردند این حواشی به شکل بدتری ادامه پیدا کرد و حالا هیچ جوره نمی‌توان نقطه پایانی برای آن گذاشت.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران