فوتبال ایران

323
:بازیکنان من آرزوها را تبدیل به خاطره ساختند

قرعه مراکش بهتر ازاسپانیا بود

:بازیکنان من آرزوها را تبدیل به خاطره ساختند

رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر داریم

حسین عبدی سر مربی تیم نوجوانان کشورمان در مسابقات جام جهانی کاری کرد کارستان و تیم ملی نوجوانان کشورمان را به جایگاهی رساند که قبلا دز تاریخ تیم ملی نوجوانان کشورمان و بقیه تیمهای پایه کشورمان سابقه نداشته است.

 

ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو -.پس از برد پر گل و صعودی که داشتیم با حسین عبدی در رابطه با صعود رویایی مان والبته بازی با تیم مراکش گفت و گویی انجام دادیم که ماحصل ان در ذیل می آید .

*صعود راحتی از گروه سخت داشتید دراین رابطه چه صحبتی دارید ؟

ایران با تیمهای فوق العاده قوی بازی کرد و در این بین بازیکنان ما فوق العاده کار کردند و نتایج خیلی خوبی را کسب کردند ان هم در مقابل تیمهایی که یکی قهرمان جهان بود و دیگری هم تیم بسیار قوی و مقتدری بود با این وجود نتایج ما و بردها و بازیهایی که انجام دادیم نشان می دهد که چقدر تیم خوبی بودیم که با دوتیم طراز اول جان هم امتیاز شدیم و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در گروهمان سوم شدیم .در این بین تصور ما این بود که با اسپانیا بازی می کنیم اما با توجه به نتایجی که رقم خورد ما بهترین تیم سوم شدیم و به مراکش خوردیم .

*به نظرتان مراکش قرعه ای بهتر از اسپانیا است ؟

حتما اگر می خواتم انتخاب کنم بین اسپانیا و مراکش من تیم مراکش را انتخاب می کردم با این وجود شرایط بازی قبلی مان به گونه ای شد که گل های زیادی نزدیم اتفاقی که اگر رخ می داد و اگر ده گل می زدیم قادر بودیم که تیم اول گروهمان شویم اما حکمت و شاید هم قسمت به گونه ای بود که گلزهای زیادی را نزنیم تا به جای اسپانیا به مراکش بخوریم .از بازی مان راضی هستم اما از اینکه باید مقابل حریف سوم خودمان گلهای زیادی می ردیم اما نزدیم ناراضی هستم .

*در رابطه با هدفگذاری تان چه صحبتی دارید ؟

هدفگذاری مان این بود که از گروهمان در آسیا صعود کرده و به مسابقات جام جهانی برسیم هر چند که در این بین تنها به عنوان قهرمانی آسیا نرسیدیم اما به همه اهداف مان رسیدیم .در این بین دست از تلاش مان بر نمی داریم البته نه اینکه بگویم حتما قهرمان جهان می شویم اما هدفگذاری مان این بوده که به جمع چهار تیم برتر جهان برسیم و ان شاالله بازی به بازی پیش می رویم تا به خواسته مان برسیم .

*در خصوص مغرب چه صحبتی به لحاظ فنی دارید ؟

دو روز وقت داریم در این بین فقط تاکنون یک بازی این تیم را دیده ام اما حتما دنبال این هستیم که به بهترین شکل ممکن برای بازی بعدی مان آماده شویم .

فکر نمی کنید اگر در رده دوم یا اول گروهتان قرار می گرفتید و با تیمهایی مانند ازبکستان یا اکوادور بازی می کردید شرایط بهتری داشتید ؟

با حرفتان در خصوص ازبکستان موافقم اما در خصوص اکوادور اصلا موافق نیستم چون تیم اکوادور را حتی در این دوره حتی از برزیلی که قهرمان جهان هم شده تیم بهتری ارزیابی کردم .در هر صورت فکر می کنم اگر خودمان هم می خواستیم بهترین چینش را انجام دهیم از این بهتر نمی شد و قرعه مناسب خوردیم و برای این مساله تلاش خواهیم کرد و در راستای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

* مراکش تیم نایب قهرمان آفریقاست و در بازی دوستانه هم موفق به پیروزی مقابل انگلیس در ضربات پنالتی شده از رویارویی با چنین تیمی واهمه ندارید ؟

تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام می دهیم و بدون ترس بازی می کنیم ولو اینکه ببازیم .

*قبول دارید که تیم ما در گلزنی مشکل دارد ؟

ما با برزیل بازی داشتیم و دیدید که برنده شدیم و مقابل انگلیسی که بازیکنانش در تیمهای بسیار خوبی هم بازی می کنند نمایش عالی داشتیم اما در مقابل کالدونیای جدید خیلی موقعیت از دست دادیم .به هر حال بازیکنانمان جوانند اما ما حتما روی این موضوع کار خواهیم کرد .

*به مرحله حذفی گام گذاشتید که یک سوی آن خوشبختی و سمت دیگرش حذف است این مساله و تبعاتش را چگونه برای بازیکنانتان تعرف کردید ؟

تا انتها می جنگیم و به هر حال همان طور که گفتید باخت در حذفی تبعات تلخی دارد اما ما دنبتال این هستیم که بازیکنانمان را با واقعیتهای زندگی مواجه سازیم و به انها امید می دهیم که در کارزار سخت موفق شوند وبازی بهتری را نسبت به بازی قلب شان ارایه دهند .

*رویای قهرمانی در جام جهانی دارید ؟

همه بازیکنان ما رویایی قهرمانی دارند اما تا این مرحله هم که بالا آمدیم کار بزرگی انجام دادیم .ما برزیلی را بردیم که هیچ کس تصورش را نمی کرد و کاری کردیم در حد معجزیه هر چند که با سختکوشی به این موفقیت رسیدیم و معجزه ای در کار نبود با تمام توان کار کردیم و نیامدیم از کبمودها حرف زده و به قولی نق بزنیم و خودمان را ناامید نکردیم الان هم بازی ما مقابل انگلیس و بردمان مقابل برزیل به نوعی آرزو بود اما بازیکنان ما کاری کردند که این آرزو تبدیل به خاطره شود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران