فوتبال ایران

325
هشدار کاتانچ به بازیکنان ازبکستان

هشدار کاتانچ به بازیکنان ازبکستان

سرمربی ازبکستان از نمایش نیمه اول تیمش مقابل ترکمنستان راضی نیست و تاکید دارد که بازیکنانش مقابل ایران حق اشتباه ندارند.

به گزارش ایران ورزشی؛ ازبکستان هم مثل ایران توانست بازی اول را ببرد و در زمین ترکمنستان به برتری 3 بر یک رسید. با این حال آنها در نیمه اول نمایش خوبی نداشتند و با شکست به رختکن رفتند. برخی دلیل این افت عملکرد را زمین چمن مصنوعی عشق‌آباد می‌دانند، ولی کاتانچ بعد از بازی بهانه‌جویی نکرد و به شاگردانش هشدار داد که مقابل ایران اجازه تکرار چنین نمایشی را ندارند.

سرمربی ازبکستان گفت: «ما سه امتیاز گرفتیم، ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده. شما دیدید که در نیمه اول چه نمایشی داشتیم. ما پراشتباه بودیم. البته تاثیر چمن مصنوعی را نباید نادیده گرفت، ولی ما اجازه نداریم روبروی ایران هم به این شکل بازی کنیم. آنها حریفی جدی هستند. در آن بازی نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. ما بخت خوبی برای گرفتن یک نتیجه مثبت و شکست دادن ایران داریم، ولی فقط باید متحد باشیم و با تمرکز بازی کنیم. اگر کمی تمرکزمان را از دست بدهیم، مشکلات شروع خواهد شد.»

دو بازیکن خطرناک ازبکستان

در برد سه بر یک مقابل ترکمنستان، اتابک شوکوروف بهترین بازیکن ازبکستان بود که دو گل زد. این هافبک تهاجمی در تیم «فاتح کاراگومروک» لیگ ترکیه بازی می‌کند. الدور شاهمرادوف، مهاجم کالیاری زننده گل بعدی ازبکستان بود. او که سابقه بازی در رم را هم دارد، مشهورترین بازیکن فعلی فوتبال ازبکستان است.

عبدالقادر خوسانوف، مدافع 19 ساله لانس فرانسه را هم باید پدیده جدید فوتبال ازبکستان دانست که یکی از مدافعان در سیستم سه دفاعه کاتانچ است. ازبکستان در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به فوتبال پایه داشته و نتیجه آن ظهور بازیکنان جوان مثل خوسانوف در ترکیب تیم ملی این کشور است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران