فوتبال ایران

3257
فتح آبادی :درویش خوراک رسانه‌ای داده ،برانکو 90 درصد نمی‌آید!

یحیی طوری رفت که مربی جایگزین اش بهانه ای نداشته باشد

فتح آبادی :درویش خوراک رسانه‌ای داده ،برانکو ۹۰ درصد نمی‌آید!

یحیی خیلی چیزها را می دانست اما درون خودش ریخت

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است سرمربی سابق پرسپولیس خیلی چیزها را می دانست اما درون خودش ریخت و ان ها را برزبان نیاورد.

ناصر قراگزلو ؛ غلام فتح آبادی مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط حساس نیمکت پرسپولیس بعد از جدایی یحیی و احتمال حضور ضعیف برانکو درپرسپولیس به دلایل خاصی حرف می زند.

*به نظرتان حالا که بحث از حضور برانکو در پرسپولیس است این مربی درپرسپولیس جواب خواهد داد ؟

برانکو نشان داده که در درازمدت قادر است کارهای مثبتی در یک تیم نشان دهد چه بسا که موفقیت عمان هم در دراز مدت حاصل شده است که همه این موفقیتها به نوعی مرهون زحمات و کار مربی کروات و برنامه ریزی که ایشان برای این تیم داشته به دست آمده است .

*به نظرتان اوسمار مربی فعلی پرسپولیس می تواند به خوبی از عهده وظایفش در پرسپولیس برآید ؟

به هر حال اوسمار مربی موقت پرسپولیس کسی است که در چند تیم در برزیل سر مربیگری کرده و تجربه خوبی دارد .ایشان دستیار اول یحیی هم بوده به همین دلیل ازشناخت و برنامه ریزی خوبی برخودار است که فعلا مسولیت آماده سازی تیم را تا زمان حضور سرمربی جدید برعهده گرفته است ضمن اینکه در اردوی خارجی هم قرار است کارهای مربوط به پرسپولیس را انجام دهد و در آنجا تیم را به شکل خوبی برای نیم فصل دوم آماده سازد تا تیم در شرایط خوبی تحویل مربی بعدی داده شود .

*در رابطه با حضور برانکو در ایران خوشبین هستید ؟

به نظرم تیم ملی عمان تیم خیلی خوبی است و به نظرم این تیم به همراه تیم عربستان قطعا از گروهش صعود خواهد کرد.تیم ملی عمان از نفرات خیلی خوبی بهره می برد به همین دلیل وقتی به این تیم نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که مسولان فدراسیون عمان به خاطر خدمات و تحولی که برانکو در تیم ملی این کشور به وجود آورده ،آن را به راحتی از دست نخواهند داد .

*اما اگر حضور برانکو به دلیل شرایط عمان در جام ملتها طولانی شود پرسپولیس زمان را از دست داده و متضرر خواهد شد ؟

به هر حال ما باید این مساله را درنظر بگیریم باشگاه فعلا طبق برنامه یحیی در فصل نقل و انتقالات شرکت کرده و بازیکنانی که ایشان برای کمبودهای پرسپولیس در نظر گرفته را جذب و آن را دنبال خواهد کرد و اردو و برنامه آماده سازی تیم هم طبق برنامه پیش می رود با این وجود فکر می کنم پرسپولیس در کوتاه مدت ضرر نخواهد کرد .

*به نظرتان برانکو به ایران می آید ؟

به نظرم برانکو به شکل بدی از ایران رفت و بیشتر از پنج سال هم مالیاتش پرداخت نشد و بعضی از موارد برای ایشان اتفاقا افتاد که دل خوشی از ایران ندارد از این رو به نظرم ایشان خانواده و بعضی از مسائل دیگررا برای حضور در ایران بهانه کرده است و نمی خواهد به ایران بیاید .

*اما قرار است مدیر عامل پرسپولیس هم چندی دیگر برای دیدار با برانکو به دیدار گزینه مد نظرشان برود ؟

من معتقدم مدیر عامل پرسپولیس بیشتر سعی دارد خوراک رسانه ای به رسانه ها بدهد و به نظرم تنها 10 درصد احتمال حضورش در پرسپولیس وجود دارد و در واقع مگر اینکه عمان نتیجه نگیرد و مسولان این کشور هم قید برانکو را بزنند که این احتمال هم از انجا که ممکن است تیم عمان به عنوان تیم سوم هم صعود کند در ایران بعید است .

*در رابطه با کمبودهای پرسپولیس در پستهایش چه نظری دارید ؟

به نظرم پرسپولیس جدا از شهاب به یک سانتر فوروارد دیگر مانند عیسی نیاز دارد و یک هافبک میانی و یک دفاع چپ هم جزو نیازهای بعدی پرسپولیس است که اگر باشگاه به نحو احسن در این زمینه اقدام کند شرایط تیم در نیم فصل دوم برای قهرمانی بسیار ایده آل خواهد شد .

*در رابطه با رفتن یحیی چه نظری دارید ؟

مشکلاتی در سر راه یحیی وجود داشت که سر مربی قبلی هم بر سر انها اصرار داشت اما با وجود عملی نشدن انها از سوی مدیریت ،یحیی انها را عنوان نکرد و در درون خودش ریخت و به نظرم بهترین تصمصم را گرفبت که اجازه داد تا بازیهای نیم فصل تمام شود و بعد تصمصم به جدایی گرفت تا مربی جدید که می خواهد به تیم بیاید 40 روز فرصت داشته باشد .در واقع همان طور که یحیی با تعصب در پیراهن پرسپولیس در زمان بازیگری اش بازی کرد در زمان مربیگری اش هم با تعصب و قدرت تمام برای هدایت تیم زحمت کشید و جامهای زیادی را به ارمغان آورد به همین دلیل از یک سوخوشحالم که یحیی با افتخارات زیاد از پرسپولیس رفت اما از سوی دیگر ناراحتم که چه کسی را باید جایگزین این مربی شایسته سازیم .در واقع یحیی طوری جدا شد که فرد جایگزین بهانه ای برای بهانه نداشته باشد که بگوید زمان نداشته است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران