فوتبال ایران

326
مصائب تیم ملی فلسطین در مقدماتی جام جهانی

مصائب تیم ملی فلسطین در مقدماتی جام جهانی

مکرم دبوب، سرمربی تونسی فلسطین معتقد است که آماده‌سازی تیمش به خاطر جنگ مختل شده و بازیکنانش تمرکز کافی ندارند.

تیم ملی فلسطین یکی از تیم‌‌های حاضر در مقدماتی جام جهانی است، ولی شرایط جنگی و فوق‌العاده غزه فوتبال بازی کردن برای بازیکنان این تیم را بسیار دشوار کرده است. با این حال مکرم دبوب، سرمربی فلسطین گفت که امیدوار است عملکرد بازیکنانش بتواند مردم کشورش را کمی شاد کند.

اولین بازی فلسطین پنجشنبه مقابل لبنان در شهر شارجه امارات بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. آنها قرار بود پیش از این بازی اردویی در اردن داشته باشند، ولی برنامه آماده‌سازی‌شان مختل شد.

سرمربی تونسی فلسطین درباره شرایط پیچیده تیمش گفت: «واقعا آشفته‌ام و نمی‌دانم که باید چه کار کنم. هیچ ایده‌ای از برنامه کارمان و نقشه‌های‌مان برای بازی بعدی ندارم.» دبوب اضافه کرد: «بازیکنان ما آمادگی ذهنی مناسبی ندارند، مهم نیست که ما چقدر برای بالا بردن تمرکز آنها تلاش کنیم. این طبیعی است. آنها نگران خانواده‌ها، نزدیکان و دوستان‌شان هستند.»

با این حال او امیدوار است که تیمش بتواند در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی بگیرد: «ما باید با هدف صعود بازی کنیم. ما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم این نتایج بتواند کمی مردم را خوشحال کند.»

بازی دوم فلسطین سه‌شنبه مقابل استرالیا در کویت خواهد بود. این بازی قرار بود در کرانه باختری برگزار شود، ولی بعد از شروع جنگ به یک زمین بیطرف منتقل شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران