فوتبال ایران

327
بخشی از پاداش بازیکنان استرالیا صرف کمک به مردم غزه می‌شود

همدردی شاگردان گراهام آرنولد با بازیکنان فلسطین

بخشی از پاداش بازیکنان استرالیا صرف کمک به مردم غزه می‌شود

بازیکنان استرالیا در آستانه بازی با فلسطین نسبت به شرایط سخت بازیکنان حریف بی‌تفاوت نیستند.

بازیکنان تیم ملی استرالیا در آستانه بازی با فلسطین در مقدماتی جام جهانی شرایط ویژه بازیکنان حریف را درک و با آنها ابراز همدردی می‌کنند. شاگردان گراهام آرنولد پیش از بازی اعلام کردند که بخشی از پاداش‌شان را برای کمک به مردم غزه اختصاص می‌دهند. این بازی قرار بود در کرانه باختری برگزار شود، ولی بعد از شروع جنگ به کویت منتقل شده است.

جکسون ایروین، بازیکن استرالیا در همدردی با بازیکنان فلسطین گفت: «درک این شرایط برای ما غیرممکن است. ما درباره یکی از پیچیده‌ترین مشکلات ژئوپولیتیک صد سال اخیر صحبت می‌کنیم. ما از حساسیت ماجرا آگاهیم و در صحبت‌های درون گروهی گفته‌ایم که این فقط یک بازی نیست و باید معنای آن را برای خودمان بشناسیم.»

ایروین اضافه کرد: «حتی فکر کردن به شرایط بازیکنان فلسطین و معنای این بازی برای تک تک آنها و تلاش برای فوتبال بازی کردن در چنین شرایطی دشوار است.»

اتحادیه بازیکنان استرالیا اعلام کرده که بخشی از پاداش بازیکنان این تیم در این بازی را به کمک‌های انسان‌دوستانه در غزه اختصاص بدهد و فدراسیون فوتبال استرالیا هم معادل همین رقم را به آن اضافه خواهد کرد. ایروین که رئیس این اتحادیه است، گفت: «در هر جنگی کشته شدن شهروندان عادی یک تراژدی است و این اولویت بحث ماست.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران