فوتبال ایران

343
حمایت هیات مدیره پرسپولیس از درویش و  گل محمدی

استوری ساز مخالف ممنوع شد!

حمایت هیات مدیره پرسپولیس از درویش و گل محمدی

جلسه هیات مدیره  باشگاه پرسپولیس عصر روز شنبه با حضور کلیه اعضای هیات مدیره و مدیر عامل تشکیل شد.

جلسه هیات مدیره  باشگاه پرسپولیس عصر روز شنبه با حضور کلیه اعضای هیات مدیره و مدیر عامل تشکیل شد که با توجه به اتفاقات اخیر و درگیری بین تیم و باشگاه حائز اهمیت بود.با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در این نشست، موضوعات مختلفی همچون اتفاقات اخیر و شرایط باشگاه و تیم بحث و بررسی صورت گرفت.

هیات مدیره در این جلسه، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد و برای انسجام و همدلی بیشتر باشگاه، تیم و بازیکنان، جلسات مستمر و منظم‌تری را در دستور کار قرار داد.هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حمایت همه جانبه خود را از رضا درویش مدیر عامل باشگاه اعلام داشت که با قدرت به کارش ادامه دهد و در ادامه، حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام نمود.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات و اخبار منتشر شده در مورد کادر فنی، اعلام کرد؛ کادر فنی با تلاشی مضاعف و همتی بیش از پیش به کارش ادامه دهد تا تیم در بازی‌های پیش رو، نتایج در خور باشگاه را کسب نماید.

در جریان این جلسه، در مورد موضوعات جاری، مباحث و مسائل و مشکلات مالی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

هیات مدیره همچنین تاکید کرد؛ همانطور که قبلا اشاره شده بود، تمام مباحث و موضوعات‌ باشگاه باید توسط سخنگوی باشگاه عنوان شود و اگر اعضا نظراتی دارند باید به مدیر عامل منتقل گردد و از طریق ایشان این موارد مطرح شود.در بخش دیگری از جلسه، مباحث مربوط به سفر تیم به عربستان و بازی با النصر مطرح شد و طی آن، برنامه‌ریزی در خصوص این سفر و مسائل مربوط به حضور پرسپولیس در کشور عربستان و کلیه امور جاری تیم، از طریق باشگاه در برنامه قرار گرفت تا تیم با شرایط خوب و مناسبی اعزام شود.

این بند آخر از آنجایی مطرح شد که حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره بعد از انتشار خبر جریمه ده درصدی بازیکنان با انتشار استوری‌هایی اعلام کرد با این تصمیم مخالف بوده  و بعد از آن نیز صراحتا اعلام کرد پای موضعش می‌ایستد.با این وجود حالا با تاکید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر این مساله که فقط درویش به عنوان سخنگو باید موضع باشگاه را مطرح کند ، خبیری به نوعی از انتشار استوری و اطلاع رسانی‌های اینچنینی منع شده است.

همچنین باشگاه با تائید بر اینکه سفر به عربستان بدون مشکل انجام شود به نوعی با خواسته بازیکنان برای انجام پرواز چارتر مناسب راه آمده است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران