فوتبال ایران

3462
دبل ترکمان سند قهرمانی را زد

طلای پالایش‌نفت در سوپرلیگ فوتسال زنان

دبل ترکمان سند قهرمانی را زد

یک هفته مانده به پایان سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، پالایش‌نفت آبادان به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش ایران ورزشی؛دومین دوره سوپرلیگ در حالی با حضور 8 تیم پیگیری می‌شود که در طول 2 هفته گذشته، تکلیف 2 تیم سقوط کننده به رقابت‌های لیگ برتر مسجل شده بود و همگان چشم‌انتظار تعیین سرنوشت تیمِ قهرمان بودند؛ چرا که تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و شاهین نطنز در کورس قهرمانی این فرصت را داشتند تا بتوانند با رسیدن به مقام نخست، عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کنند و پیش از آنکه هفته پایانی رقابت‌ها از راه برسد، احتمال تعیین سرنوشت تیم قهرمان در هفته سیزدهم بود.

سیزدهمین هفته سوپرلیگ فوتسال زنان با انجام 4 مسابقه همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی پالایش نفت آبادان در سالن 17 شهریور آبادان میزبان سایپا بود. با وجود آنکه خودروسازان شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی نایب‌قهرمانی نداشتند، یک نمایش شرافتمندانه داشتند و در نقطه مقابل، شاگردان پریسا امامی‌زاده با حملات پی در پی و دبل مارال ترکمان دروازه حریف را باز کرد تا جشن قهرمانی زودهنگام خود را بپا کند.

اما شاهین نطنز که امیدوار به لغزش نفتی ها بود، امروز نمایش درخشانی برابر ملی‌حفاری اهواز داشت و با 2 گل از حریف خود پیش بودند که گلزنی سارا شیربیگی باعث شد تا آن‌ها نگران از دست دادن 3 امتیاز مسابقه شوند اما در نهایت، برد 2- یک از آن شاگردان حبیبیان شد.

مس رفسنجان برای تثبیت جایگاه خود در رتبه سوم ، امروز در خانه میزبان رایزکو صفادشت بود که مسی‌ها توانستند با نتیجه 4 بر یک برابر حریف خود به پیروزی برسند. در نبرد 2 تیم بحران‌زده و سقوط کرده صنایع نوا آمل و مهرعظام تهران هم آملی‌ها توانستند طلسم‌شکنی کنند و اولین پیروزی‌شان در این دوره از رقابت‌ها را به‌دست آوردند تا عدد صفر از مقابل شمار بردهای صنایع نوا آمل در تاریخ سوپرلیگ فوتسال زنان حذف شود.

بدین ترتیب هفته سیزدهم در حالی به پایان رسید که قهرمانی تیم پالایش‌نفت آبادان با 34 امتیاز مسجل شد و تیم شاهین نطنز هم با 30 امتیاز موقعیت خود در رتبه دوم را تثبیت کرد. مس رفسنجان با 27 امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد .چهاردهمین و آخرین هفته از این رقابت‌ها قرار است روز شنبه هفتم بهمن‌ماه به انجام برسد که با توجه به شرایط تیم‌ها در جدول رده‌بندی، دیدارهای هفته پایانی کاملاً تشریفاتی است.

نتایج هفته سیزدهم :

پالایش‌نفت آبادان 2-1 سایپا تهران

ملی‌حفاری اهواز 1-2 شاهین نطنز

مس رفسنجان 4-1 رایزکو صفادشت

صنایع نوا آمل 2-1 مهرعظام تهران


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران