فوتبال ایران

3534
درخشان:دیگر سراغ برانکو نروید

بازگشت عیسی خوب است اما باز هم به یک مهاجم خوب دیگر نیاز داریم

درخشان:دیگر سراغ برانکو نروید

سرمربی برزیلی بیاید نقش اوسمار خیلی کلیدی خواهد بود

درخشان معتقد است حضور عیسی می تواند به پرسپولیس کمک کند و در خط حمله و گلزنی به مدد سرخپوشان بیاید اما با این وجود باز هم معتقد است پرسپولیس به حضور یک مهاجم دیگر نیاز دارد .

ناصر قراگزلو ؛ حمید درخشان بازیکن و سر مربی اسبق پرسپولیس معتقد است با وجود اینکه برانکو آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت دیگر نباید بحث حضور این مربی را در پرسپولیس پیش کشید.پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حضور چند بازیکن جدید پرسپولیس و سایر موارد این تیم به گفت وگو می پردازد.

*به شکل عجیبی باز هم بحث حضور برانکو این بار برای نیم فصل در پرسپولیس مطرح شده ؟!

من نمی دانم این صحبتها چقدر حقیقت دارد و درست است اما نظر شخصی ام این است برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس زشت است وفتی مربی از حضور در این تیم به دلایل شخصی خودش خود داری کرده ما باز هم بحث حضور این مربی را پیش بکشیم و من نمی دانم این چه استدلالی است که شاید بعضی ها بعد از جدایی سر مربی قبلی به دنبال برانکو هستند تا به نوعی آبها از آسیاب بیفتد و همه جدایی سرمربی قبلی را فراموش کنند استدلالی که به نظرم اصلادرست نیست و ما نمی توانیم ان را نگاه درستی برای باشگاهداری بدانیم و به نظرم باید پرونده حضور برانکو را برای حضوردر پرسپولیس ببندیم .

*اما باشگاه به لحاط آشنایی و سبقه موفق برانکو روی این مربی تاکید دارد ؟

بله همه این ها است اما قحط الرجال نیست و حتما مربی خوب وجود دارد ضمن اینکه این یک حقیقت است که اگر پیشنهاد مالی را بهتر کرده و آبشن های خوبی را برای یک مربی فراهم سازیم حتما مربی جدید خوب را هم می توانیم استخدام کنیم .

*عجیب است که قرار است برخلاف زمان یحیی که خواسته اردوی خارجی قبل از فصل اش فراهم نشد این بار قرار است تیم در روز پنجشنبه راهی دوبی شود ؟!

صادقانه باید حرف زد .باشگاه پرسپولیس که در آمدی ندارد و در ان مقطع احتمالا شرایط مالی خوب نبوده اما حالا حتما اسپانسری پیدا شده که هزینه اردو را تقبل کرده به همین دلیل هم تیم راهی اردوی خارجی خواهد شد که حتما به سود تیم برای نیم فصل دوم خواهد بود .

*اما هنوز تکلیف سرمربی به درستی مشخص نشده و شاید تیم بدون سرمربی به اردو برود!

هر طور حساب کنید مزیت رفتن به اردو بهتر از نرفتن به اردو است چون به هر حال تیم در فضای جدیدی قرارمی گیرد و از نظر بدنی اماده تر می شود و به لحاظ بدنی هم آماده برای نیم فصل دوم آماده می شود و اگر مربی جدید هم بیاید قطعا تیمی آماده را به لحاظ فنی و بدنی تحویل خواهد گرفت و مربی جدید هم بهانه نخواهد اورد که تیم نا آماده ای را تحویل گرفته است .

*حضور مدافع چپ قطری و خدا بنده لو و آل کثیر را در پرسپولیس چگونه ارزیابی می کنید ؟

قبل از هز چیز باید این نکته را مشخص کرد که هر مرلبی جدیدی بیاید به این نکته اشاره خواهد داشت که تیم را او نبسته اما به هر حال باشگاه طبق خواست سرمربی قبلی که بازیکنانی را برای تقویت تیم پیشنهاد داده بود بازیکنان جدید را به خدمت می گیرد که بازیکنان خوبی هم هستند چون پرسپولیس در پستهایی بازیکن گرفته که واقعا در آن مناطق با کمبود مواجه بود.عیسی هم به لحاط فنی می تواند به پرسپولیس در خط حمله کمک کند اما باز هم پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ دیگر نیاز دارد چون صحبت از لیست خارج کردن نبیل هم شنیده می شود بازیکنی که از اول هم جذبش اشتباه بود و در عمل هم مشخص شد که قادر نیست به پرسپولیس کمک کند .برای پست سر لک هم به یک بازیکن نیاز داریم اما من نمی دانم موجودی باشگاه و شرایطش اجازه می دهد که در این پست حیاتی هم بازیکن جذب کنند .

*بحث حضور یک مربی برزیلی هم در پرسپولیس مطرح شده که به نظر این مربی قبول کرده که با همین کادر فنی فعلی پرسپولیس هم کار کند !

به هر حال مربیان برزیلی اصولا مربیانی بساز هستند و بیشتر اهل تعامل اند و به لحاظ احساسی و فرهنگی هم شباهتهای نزدیکی به کشور ما دارند از این رو اگر مربی انتخاب شود که به مسائل فنی و مدیریتی اشراف کامل داشته باشد حتما قادراست که در پرسپولیس هم موفق شود البته در ان بین اگر مربی برزیلی انتخاب شود نقش اوسمار به عنوان هموطن مربی جدید و شخصی که شناخت کافی از فوتبال ایران و پرسپولیس دارد برای کمک به هموطنش بسیار مهم و کلیدی خواهد بود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران