فوتبال ایران

357
بازیکن حق ندارد علیه مدیر عامل بیانیه بدهد

بازیکن پرسپولیس نباید در مورد مسائل مالی منت بگذارد

بازیکن حق ندارد علیه مدیر عامل بیانیه بدهد

حمید درخشان سرمربی  اسبق پرسپولیس از پیش باخته دانستن  بازیکنان پرسپولیس مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا به شدت انتقاد می کند و معتقد است همان طور که کمتر کسی فکر می کرد نوبهار تیم الهلال را متوقف سازد حتما پرسپولیس هم که تیم بزرگ و با تجربه ای در آسیا محسوب می شود با همه مشکلاتش قادر است که از سد النصر بگذرد .

ناصر قراگزلو -حمید درخشان سر مربی اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکن پرسپولیس حق ندارد علیه مدیر عامل تیم بیانیه بدهد و به نوعی رسما موضع گیری کند .

چرا اختلافات بین کادر فنی پرسپولیس به اتفاق بازیکنان با مدیریت باشگاه پرسپولیس بالا گرفت ؟!

این موضوع را باید از دو مبحث مورد بحث قرار دارد اول اینکه اختلاف یابد درون خانواده حل می شد و یا اینکه کادر فنی می رفت با مدیریت تیم مشکلات را حل و فصل می کرد اما در هر صورت به نظرم بازیکن تیم حق ندارد تحت هیچ شرایطی بیاید و علیه مدیر عامل بیانیه بدهد .بازیکن اگر مشکل دارد قادر است مشکلش را به مدیر تیم انتقال دهد تا از طریق انتقال به مدیر عامل تیم مشکلات حل شود نه اینکه بازیکن بیاید و به خودش اجازه دهد.

اما بازیکنان هم معتقدند که مدیر عامل نباید با اولین باخت آنها را جریمه می کرد !

ما کار مدیر عامل را تایید نمی کنیم اما اگر بازیکن بیاید در خصوص هر مساله ای حتی تعویض مدیر عامل اظهار نظر کند سنگ روی سنگ بند نمی شود و من اصلا این کار را تایید نمی کنم .

اما به نظربعضی از اعضای هیات مدیره خیلی موافق این جریمه نبودند!

به نظرم هیات مدیره باید بیاید و حرف بزند و در این قبیل مسائل کوتاهی نکند و در هر مساله ای با مدیر عامل تیمشان همگام باشند و در چالشهایی که پیش می آید خودشان را کنار نکشند .

در رابطه با نامهایی که برای هیات مدیره پرسپولیس مطرح شده اند چه نظری دارید ؟

همه عزیزان قابل احترام هستند اما به نظرم نام کسانی که مطرح شده قابل احترام هستند اما این عزیزانی که نامشان مطرح شده همه افراد امتحان پس داده هستند و اگر این افراد خوب بودند چرا انها را برداشتند و اگر می خواهند دوباره انها را بیاورند با چه ملاک و معیاری قرار است صندلی مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرند .

بازیکنان تیم پرسپولیس  گفته اند که به قراردادهای بالاتر و چند برابری تیمهای دیگربه خاظر پرسپولیس جواب رد داده اند و حالا روا نیست که مدیریت با آنها برخورد بدی داشته باشد !

در اینجا لازم می دانم که بگویم ما دنبال تسویه حساب نیستیم و برای ما پرسپولیس از هر چیز دیگری مهمتر است به همین دلیل هیچکس حق ندارد سر پرسپولیس منت بگذارد چون جایگاه پرسپولیس از مدیر عامل یا سر مربی و بازیکنان پرسپولیس بالاتر است الان هم اگر بازیکنی گفته قرار داد کمتر گرفته در مقابل اعتبارشان چند برابر شده به شکلی که اگر در تیمهای دیگر صد بازی انجام می دادند در آنها به اندازه حضور در پرسپولیس دیده نمی شدند در حالی که در پرسپولیس با کمترین بازی چند پیشنهاد خارجی دریافت کرده اند و برای تیم ملی هم حتی روی آنها حساب شده بنا براین منت قرار دادشان را برای پرسپولیس نگذارند .

ا بیشتر پیشکسوتان که صحبت می کنیم از باخت پرسپولیس مقابل النصر حرف می زنند!

مگر قرار است پیشکسوتان با النصر بازی کنند ؟!پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران در لیگ قهرمانان بازی می کند و جمعی از بهترین ها در تیم حضور دارند .من اعتقاد دارم که نباید تیم خودمان را دستکم بگیریم مگر الدحیل را در قطر شکست ندادیم ؟به نظرم ما می توانیم با همبستگی و تحاد و همدلی تیم النصر را شکست دهیم و اصلا درست نیست که تیم خودمان و قهرمان سه گانه ایران را از پیش باخته بدانیم اصلا مگر همین تیم نوبهار ازبکستان با تیم الهلال با آن همه بازیکن بزرگ مساوی نکرد پس چرا ما نتوانیم تیم النصر را شکست دهیم .تیم النصر بازیکنان خوبی دارد اما رونالدوی 39 ساله این قدر ترس ندارد .

در لیگ برتر پرسپولیس می تواند فاصله 5 امتیازی اش با استقلال را جبران کند ؟

حتما این فاصله جبران شدنی است چه بسا که قبلا ما موفق شدیم 8 امتیاز فاصله را جبران کنیم پس حتما اگر خود باوری داشته باشیم ما قادریم باز هم فاصله را جبران کرده و در صدر قرار بگیریم .

اما کمبودهایی مانند نداشتن دفاع چپ کلاسیک و مهاجم گلزن شاید یکی از موانع برای موفقیت پرسپولیس باشد ؟!

چرا پرسپولیس را ضعیف تصور می کنیم .به نظرم با همین مدافع کلاسیک چپ نداشتن و کمبود مهاجم هم پرسپولیس می تواند بربام فوتبال ایران قرار بگیرد چون بارها شده که همین کمبودها را داشته و قهرمان هم شده است .

بحث دیگری هم وجود دارد که بازیکنان پرسپولیس توان بدنی خیلی خوبی ندارند و با حداکثر توان تا دقیقه اخر نمی جنگند ؟

به نظرم اشکال اصلی کار این است که ما می گوییم زورمان نمی رسد که این تصور درستی نیست و ما باید برویم تمام تلاشمان را انجام دهیم که در این صورت هم حتما موفق خواهیم بود .

شما از موفقیت پرسپولیس مقابل النصر حرف زدید با این وضعیت واقعا می توان موفق شد ؟

به نظرم برای موفقیت یحیی باید مشکلش را با درویش فراموش کند و بچسبد به تیمش و با پرسپولیس کار کند و تمام فکر و ذهنش به پرسپولیس معطوف باشد تا این خود باوری به تیمش انتقال پیدا کند که پرسپولیس برنده است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران