فوتبال ایران

3711
یوسفی: برانکو می‌آمد روزهای طلایی اش را تکرار می‌کرد

اوسمار بدنیست اما مربیان ایرانی مانند مهدوی کیا،عبدی و هاشمیان هم مناسبند

یوسفی: برانکو می‌آمد روزهای طلایی اش را تکرار می‌کرد

.پیشکسوت پرسپولیس در ادامه مربی کروات را بهترین گزینه برای مربیگری پرسپولیس می داند اما به این نکته نیز اشاره می کند که اگر این مربی نیاید بهتراست به دنبال گزینه های پرسپولیسی که سالهاست در عرصه مربیگری کار می کنند ،بروند و از آنها بهترین استفاده ممکن را ببرند .

ناصر قراگزلو ؛ رحیم یوسفی هافبک اسبق پرسپولیس بعضی ها اشکالات تاکتیکی را به روش بازی پرسپولیس وارد می سازد.

*در حال حاضر اوسمار مربی برزیلی به عنوان سرمربی موقت مسولیت فنی تیم را برعهده دارد با این وجود فکر می کنید اگر قرار به ادامه کار این مربی در پرسپولیس شود او قادراست از عهده این کار برآید ؟

به هر حال اوسمار مدتها با یحیی کار کرده و شناخت کاملی نسبت به تیم دارد و حتما در این برهه می تواند به تیم کمک کند اما در دراز مدت شاید این مربی خیلی کارایی خوبی برای پرسپولیس را نداشته باشد چون به هر حال به عنوان دستیار در پرسپولیس کار کرده و شاید بازیکنان آن حرف شنوی لازم را از این مربی نداشته باشند .

*اما بیرانوند حمایت کامل خودش را از انتخاب اوسمار مطرح ساخته بود !

اگر اوسمار مورد قبول بزرگترهای تیم باشد به هر حال ان گاه شرایط فرق می کند اما در هر صورت باید تمام جوانب را در انتخاب سرمربی در نظر گرفت و بعد از آن تصمیم نهایی را گرفت البته آن طرف قضییه یک فرضیه دیگر هم وجود دارد مثلا مربیانی به هر دلیلی که بوده در مقطعی در راس کار قرار گرفته اند که توانسته اند موفق هم شوند به همین دلیل اگر گزینه خوب خارجی و ایرانی پیدا نکردند اوسمار هم شاید بتواند کارایی خوبی داشته باشد .

*در بین گزینه های مطرح شما کدام گزینه را بهترین مربی می دانید ؟

به نظرم برانکو بهترین گزینه ممکن برای پرسپولیس است چون این مربی سالها در پرسپولیس کار کرده و همه زیرو بم کار را می داند و نکته مهم برای استخدام دوباره برانکوبه این نکته باز می گردد که او می تواند خیلی زودتر از هر مربی دیگری در این شرایط پرسپولیس را جمع کند و دوباره پرسپولیس را به مدعی اول قهرمانی تبدیل سازد چه بسا که پرسپولیس با دو تیم بالای سرخودش فاصله خیلی کمی دارد و قادر است که خیلی زود این فاصله را جبران و به تیم اول ایران تبدیل ساخته و دوباره دوران خوب و درخشان و طلایی اش را در پرسپولیس تکرار کند.

*اما اگر به هر دلیلی برانکو نیامد چه شخصی باید سرمربی پرسپولیس شود ؟

به نظرم گزینه های پرسپولیسی خیلی خوبی هستند که قادرند در تیم قرمز پوش پایتخت به بهترین شکل مربیگری کنند مربیانی مانند مهدوی کیا و هاشمیان و یا عبدی نمونه بارز و شاخص مربیانی هستند که می توانند پرسپولیس را همراهی کنند البته اگر این مربیان امد به نظرم حتما باید کریم باقری را هم به پرسپولیس باز گردانند مربی که به دلیل شخصیت خاص و منحصر به فردش حضورش در پرسپولیس خیلی لازم است و خیلی می تواند به تیم کمک کند .

*دررابطه با بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس پیوسته اند چه نظری دارید ؟

گزینه های خوبی جذب شده اند و به نظرم حضور مدافع خارجی در جناح راست مهم بود که خوشبختانه این بازیکن جذب شد .عیسی هم که به پرسپولیس برگشت مهاجمی که می تواند به پرسپولیس کمک کند اما حتما بازهم پرسپولیس به بازیکنان دیگری نیاز دارد .

*منظورتان جذب هافبک میانی است ؟

بله بعد از جدایی سر لک حتما نیاز است که هافبک خیلی خوبی جذب شود تا خلااین بازیکن را در میانه میدان پرکند جدا از این مساله به نظرم ایراد بزرگ پرسپولیس دراین است که وقتی تیمی فضاها را برای پرسپولیس می بندند بازیکنان پرسپولیس نمی توانند موفق عمل کنند و زمانی هم که بازیکنان پرسپولیس توپ را در اختیار دارند به سمت پرس کردن حریف نمی روند نکته ای که به نظرم در پرسپولیس مشکل ساز شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران