منهای فوتبال

3796
ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای پیکارهای قهرمانی آسیا اعلام شد

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای پیکارهای قهرمانی آسیا اعلام شد

نواب نصیرشلال از لیست نهایی تیم ملی وزنه‌برداری ایران رونمایی کرد و گفت: در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با سه نفر از وزنه‌برداران جوانان شرکت می‌کنیم.

به گزارش ایران ورزشی؛ نواب نصیرشلال در خصوص اسامی نهایی لیست تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با سه وزنه‌بردار جوان در این دوره از رقابت‌ها حضو پیدا خواهیم کرد و این تصمیم کمیته فنی و فدراسیون بوده است. همفکری‌های لازم در این خصوص انجام شده و تصمی نهایی نیز گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی در این سه نفر افزود: عبدالله بیرانوند در دسته 81 کیلوگرم، علیرضا عباسپور و علی عالی‌پور در دسته 89 کیلوگرم نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی در خصوص تکیل نشدن شمار گزینشی‌های سیدرسول معتمدی نیز گفت: باید این سوال را از معتمدی بپرسید.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در تاشکند از 14 بهمن ماه آغاز و یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک به شمار می‌رود. تیم وزنه‌برداری ایران فروردین ماه برای حضور در جام جهانی تایلند (آخرین گزینشی) المپیک راهی پوکت خواهد شد. حضور در مسابقات جام جهانی تایلند برای تمام مدعیان رسیدن به المپیک الزامی است.

از نکات مهم لیست تیم ملی در مسابقات تاشکند غیبت تمام مدعیان حضور در المپیک است. حسین سلطانی، میرمصطفی جوادی، رضا دهدار، رسول معتمدی، مهدی کرمی، آیت شریفی و علی داودی از مهمترین مدعیان رسیدن به المپیک پاریس هستند و وارد چرخه انتخابی نیز شدند.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال