فوتبال ایران

3799
مس در برزخ زمستانی؛ سردرگمی مدیران باشگاه در انتخاب سرمربی

مس در برزخ زمستانی؛ سردرگمی مدیران باشگاه در انتخاب سرمربی

مدیران باشگاه مس‌رفسنجان در تعطیلات نیم فصل لیگ بیست‌سوم نتوانستند با مربی‌ای برای جانشینی ساکت الهامی به توافق برسند و بدتر اینکه چند بازیکن تاثیرگذار خود را هم از دست دادند.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم مس‌رفسنجان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با هدایت ساکت الهامی نتوانست نتایج مطلوبی به دست بیاورد و در ۱۵ بازی به ۴ برد، ۳ تساوی و ۸ باخت دست پیدا کرد.

مس‌رفسنجان بدترین نیم فصل خود را با سرمربیگری ساکت الهامی تجربه کرد و این مسئله باعث شد هواداران از شرایط تیم خود ناراضی باشند. مسی‌ها انتظار داشتند که با ساکت الهامی در مسیر خوبی قرار بگیرند که این اتفاق نیافتاد. الهامی در نیم فصل نخست و د در ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز کسب کرد و همین موضوع باعث شد مدیران باشگاه با این مربی به انتهای راه برسند و در ۳ بهمن با توافق دو جانبه از باشگاه جدا شد.

قبل از جدایی الهامی باشگاه مس‌رفسنجان با سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین وارد مذاکره شده و با دقیقی به توافق شفاهی رسیده بودند و او برای ادامه مذاکرات خود به ایران بازگشت. دقیقی در حال‌حاضر به خاطر مشکلات باشگاه مس‌رفسنجان نمی‌خواهد قرارداد رسمی امضا کند به دلیل اینکه چند بازیکن تاثیرگذار از باشگاه رفته‌اند و مدیران باشگاه در تعطیلات نیم فصل نتوانستد بازیکن جذب کنند و به نظر می‌رسد آنها در خواب زمستانی به سر می‌برند.

رقابت‌های لیگ برتر ایران از دو هفته‌ای دیگر شروع می‌شود و مسی‌ها نتوانسته‌اند در فصل‌ نقل‌وانتقالات کاری انجام دهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران