فوتبال ایران

389
اعتراض یک پرسپولیسی به جدایی دو محصول پایه‌ها

پیشکسوتان به این مسأله توجه کنند، نه رفتن یحیی

اعتراض یک پرسپولیسی به جدایی دو محصول پایه‌ها

رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی در تیم‌های پایه به عنوان مربی فعالیت کرده به جدایی دو بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس معترض شد.

رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی در تیم‌های پایه این باشگاه مربیگری می‌کرد در اعتراض به انتقال امیرحسین لاهوتی به تیم جوانان استقلال و بیرون ماندن امیرحسین محمودزاده یکی از بازیکنانی که یک فصل است بازی نمی‌کند نوشت: «سرمایه اصلی باشگاه این نفرات هستند نه بازیکنانی که از تیم‌های دیگر آوردیم و یا مربی آوردیم که یکسری بازیکنان باکیفیت را وارد تیم‌های پایه بکند و بعد بازیکنان آن مربی را به عنوان استعداد تیم‌های پایه معرفی کنیم. واقعاً این کار غلط هست. در واقع این دو بازیکن که من می‌شناسم و برای تیم خود من نوجوانان پرسپولیس هم بازی کردند سرمایه اصلی باشگاه هستند ولی الان متوجه شدم که این دو سرمایه به راحتی کنار گذاشته شدند.»

جباری همچنین خطاب به مدیریت باشگاه پرسپولیس نوشت: «آقای درویش اگر سفر نمی‌روید یک بررسی کنید، ببینید این دو بازیکن، این دو سرمایه باشگاه که از سن نونهالان بابت‌شان هزینه شده محصول خود باشگاه بودند چرا اینقدر راحت کنار گذاشته شدند. اگر دوستان پیشکسوت من هم نگران باشگاه هستند حتماً بررسی کنند و توجه خودشان را به جایی که نیاز است بگذارند نه روی عوض کردن یحیی.»
جباری در استوری دیگری که مشخص نیست مخاطبش چه فرد یا افرادی هستند، نوشت: «من بارها گفتم، باز هم می‌گویم هر جایی نیاز باشد به عنوان هوادار پرسپولیس مثل بقیه هواداران از منافع تیمم حمایت می‌کنم و هر جا هم احساس کنم منافع باشگاه به خطر افتاده باز هم دفاع خواهم کرد. هیچ وقت با هیچ فردی کاری نداشتم و فقط پرسپولیس است که برایم مهم است و هر کسی هر فکری بکند برایم اهمیت ندارد چون خودم می‌دانم که دنبال چیزی نیستم و هواداران هم می‌دانند چه کسانی پرسپولیس برایشان مهم است و چه کسانی منافع خودشان.»
هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: «من نه به دنبال پست، نه جایگاه و نه پول از کنار پرسپولیس هستم و هیچ تلاشی هم بابتش انجام نمی‌دهم و همیشه هوادار باقی می‌مانم اما آنهایی که دنبال رئیس شدن و سرمربی شدن و مربی شدن و رایزنی کردن برای رسیدن به نیمکت تیم ملی و بقیه جاها هستند باید نگران باشند و الا من که دنبال هیچ چیزی نیستم چرا باید نگران باشم. من خیلی وقت‌ها حرمت نگه می‌دارم و خیلی حرف‌ها و مسائل را می‌دانم ولی نمی‌گویم پس مواظب عملکردتان باشید و در جهت منافع باشگاه پرسپولیس حرکت کنید نه منافع خودتان چون آن وقت مجبورم برای تیمم هواداری کنم و خیلی چیزها را بیان کنم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران