فوتبال ایران

4007
بیرانوند: بازی بزرگی پیش رو داریم

بیرانوند: بازی بزرگی پیش رو داریم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی فردای ما مقابل ژاپن می‌توانست فینال باشد و حیف است یکی از دو تیم بعد از بازی به کشور خود بازگردد.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی در جام ملت‌های آسیا 2023، گفت: خیلی خوشحال هستم که رسانه‌های زیادی از همه کشورها اینجا هستند و این مسئله نشان می‌دهد چه بازی بزرگی پیش رو داریم. همانطور که قلعه‌نویی گفت، فردا می‌توانست فینال باشد و حیف است یکی از دو تیم بعد از بازی به کشور خود بازگردد.

او با بیان اینکه ایران بازی سختی پیش رو دارد، گفت: ژاپن نشان داده پیشرفت کرده است و بازیکنان بزرگی در همه تیم‌های دنیا دارد. ما هم برای موفقیت به این جام آمده‌ایم و دوست داریم اتفاقی بزرگ برای مردم کشورمان رقم بزنیم. برای دومین دوره متوالی در مرحله حذفی با ژاپن روبرو شده‌ایم و در سال 2019 مقابل این تیم شکست خوردیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به کمبود زمان بین دیدار این تیم مقابل سوریه و ژاپن گفت: زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و فکر نمی‌کنم به وقت قانونی 72 ساعت بین دو مسابقه رسیده باشیم. با این حال با اقدامات کادر پزشکی خوب و کادر فنی تیم ملی، ریکاوری خوبی داشتیم و آماده بازی فردا هستیم. دعای 80 یا 90 میلیون مردم ایران پشت ماست و می‌خواهیم با انجام کاری بزرگ، آنها را خوشحال کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران