فوتبال ایران

4077
چهار تیم مدعی اصلی صعود

در آغاز نیم فصل دوم لیگ یک

چهار تیم مدعی اصلی صعود

با این که نیم فصل دوم لیگ آزادگان تازه آغاز شده و هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره صعود قطعی تیمی صحبت کنیم اما می توان باتوجه به عملکرد،شکل بازی و فاصله امتیازی چهارتیم اول شانس آن ها را بیشتر از بقیه دانست.

به گزارش ایران ورزشی؛ با این که نیم فصل دوم لیگ آزادگان تازه آغاز شده و هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره صعود قطعی تیمی صحبت کنیم اما می توان باتوجه به عملکرد،شکل بازی و فاصله امتیازی چهارتیم اول شانس آن ها را بیشتر از بقیه دانست.چادرملو که بازی اش در خانه شهرداری آستارا به دلیل شش نفره شدن میزبان نیمه تمام ماند و طبق قانون سه امتیاز ارزشمند بازی را کسب خواهد کرد.یکی از مدعیان اصلی صعود است. شاگردان سعید اخباری با این سه امتیاز به صدر می روند.خیبر خرم اباد هم با پیروزی مقابل پارس جم همچنان جایگاهش را در میان مدعیان حفظ کرد. رضا مهاجری خیلی خوب می داند که در ادامه راه چه بازی های سختی را پیش رو دارد و حتما بازی به بازی برنامه ریزی خواهد کرد.فجرسپاسی دیگر مدعی لیگ بازی شش امتیازی مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

باتوجه به فاصله امتیازی کم این تیم ها به خصوص سه تیم اول، بازی های رودر روی شان فوق العاده حائز اهمیت خواهد بود.کوچکترین اشتباه می تواند برای شان گران تمام شود. البته تیمی که هفته های متوالی در جمع مدعیان قرار دارد به خودی خود بازیکنانش انگیزه و اعتماد به نفس بالایی را به دست می آورند. آن ها خوب می دانند که در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک تر می شود و به همان نسبت هم گل زدن سخت تر.البته تیم هایی مثل سایپا و حتی نفت و گاز گچساران هم شانس هایی را برای خودشان قائلند. آن چه قطعی به نظر می رسد و کاملا قابل پیش بینی است این که هفته به هفته بازی ها حساس تر و حواشی اش هم بیشتر می شود. کمیته داوران نباید مثل سال های گذشته فقط در هفته های پایانی از داوران مجربش استفاده کند، قضاوت داوران بین المللی در همین هفته ای آغازین نیم فصل دوم می تواند حواشی روزهای پایانی را کمتر کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران