فوتبال جهان

4209
مشکل خاص امباپه به محض رئالی شدن!‏

رئال فکر المپیک را نکرده بود

مشکل خاص امباپه به محض رئالی شدن!‏

درحالی که پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید در پایان فصل تقریباً قطعی به نظر ‏می‌رسد اما او بلافاصله بعد از پیوستن با رئال با یک مشکل خاص مواجه خواهد شد. ‏

به گزارش ایران ورزشی، در روزهای گذشته گزارش‌های متعددی هم در رسانه‌های اسپانیایی و هم در رسانه‌های فرانسوی منتشر شد که نشان می‌داد کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی‌اش را گرفته است و در پایان فصل جاری پاری سن ژرمن را ترک کرده و راهی رئال مادرید خواهد شد.

قرارداد فعلی امباپه با پی‌اس‌جی تا شروع تابستان اعتبار دارد و او که تا کنون قراردادش را تمدید نکرده در ماه‌های پیش رو هم چنین کاری نخواهد کرد و در نتیجه تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد به مادرید خواهد رفت.

گزارش‌ها حاکی است مذاکرات بین امباپه و رئال از ژانویه آغاز شده و این البته غیرقانونی نیست چرا که فیفا به بازیکنی که یک نیم‌فصل تا پایان قراردادش باقی مانده این اجازه را می‌دهد که با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها مشکل باقی‌مانده بین امباپه و رئال مسأله دستمزد مد نظر او است. رئال به دنبال چانه‌زنی است و اعتقاد دارد در حال حاضر در مذاکره با امباپه دست بالا را دارد و می‌تواند او را به دستمزد پایین‌تر قانع کند.

اما روزنامه فرانسوی لوپاریزین امروز در گزارشی اعلام کرد علاوه بر این امباپه به محض پیوستن به رئال مادرید با مشکلی خاص مواجه خواهد بود. ستاره فرانسوی مصر است که با پیراهن تیم زیر 23 سال فرانسه در المپیک پاریس شرکت کند.

امباپه به تیم المپیک کشورش قول داده که آنها را در المپیک 2024 همراهی خواهد کرد. کیلیان دوست دارد با کسب مدال طلای المپیک برای خودش و کشورش افتخاری تاریخی کسب کند اما از طرف دیگر المپیک پاریس از تاریخ 24 جولای تا 10 آگوست برگزار می‌شود و رئال به هیچ وجه حاضر نیست در این برهه زمانی که آن را برای فصل بعدی بسیار کلیدی می‌داند خرید جدیدش را در اختیار نداشته باشد.

لوپاریزین می‌گوید در جدیدترین دور مذاکرات بین امباپه و رئال این مساله از طرف نمایندگان باشگاه اسپانیایی مطرح شده ولی دو طرف هنوز بر سر آن به توافق نرسیده‌اند.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان