منهای فوتبال

421
ولاسکو:مسئولیت بزرگی دارم

خوشحالی مرد آرژانتینی از ماجراجویی جدیدش با برگشت به تیم والیبال ایتالیا

ولاسکو:مسئولیت بزرگی دارم

خولیو ولاسکو می گوید:«مسئولیت بزرگی با قبول سرمربیگری تیم والیبال زنان ایتالیا دارم و به این تیم امیدوارم.»

خولیو ولاسکو سرمربی  ۷۱ ساله آرژانتینی سابق تیم ملی والیبال ایران، با قبول سرمربیگری تیم ملی زنان  ایتالیا، ماجراجویی جدیدی را شروع کرده است. او در کنفرانس خبری  گفت: «من اینجا هستم تا به تیم ایتالیا، به ویژه به ذهنیت این تیم  کمک کنم اما می‌خواهم همه بازیکنان در دسترس برای  تیم ملی باشند. لیگ ملت‌ها و المپیک پاریس خیلی  سخت خواهند بود.»

او که اولین بار کار درتیم ملی زنان  ایتالیا را  برای دوسال ۱۹۹۷-۱۹۹۸ تجربه کردو ایتالیا را به مقام پنجم  قهرمانی اروپا رساند. حالا بعداز 24 سال دوباره روی نیمکت تیم ملی والیبال زنان ایتالیا نشست. در حالی به نظر او والیبال زنان از سال  ۱۹۹۷ خیلی متفاوت تر شده: «والیبال زنان با حالا  بسیار متفاوت شده چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی. از آن لحظه به بعد من تجربیات زیادی کسب کردم. در تمام این مدت موارد زیادی یاد گرفتم؛ به این تیم امیدوارم.»

ولاسکو در کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی شهرمیلان گفت:« این تیم قبلا نتایج عالی گرفته و مورد علاقه هواداران بوده است . من مسئولیت بزرگی ردارم و خوشحالم که آن را پذیرفتم. راه بهتری نمی‌بینم. من همیشه به حرف همه گوش خواهم داد اما معتقدم که در مدیریت یک تیم ملی به خطوط روشنی نیاز است. اولین مورد این است که بازیکنان باید بدون قید و شرط در اختیار تیم باشند،همه برای تیم مهم هستند. من مربی هستم و مدیریت تیم را برعهده خواهم داشت. تا جایی که ممکن است به کار باشگاه‌ها احترام خواهم گذاشت. هرگز در  فصل  لیگ مزاحم کسی نمی شوم اما زمانی که بازیکنی در تیم ملی حضور دارد، تصمیمات، از جمله تصمیمات پزشکی، را کادرفنی ایتالیا می گیرد. در این ماجراجویی جدید، مربیان سری A۱ را به عنوان همکارانم انتخاب کردم. باربولینی را به عنوان دستیار و برناردی را برای کمک به تیم ملی فراخواندم. در آینده دوست دارم یک مربی جوان را در گروه خود قرار دهم.»

مرد آرژانتینی   لیگ ملت‌ها و المپیک پاریس ۲۰۲۴ را رقابتهای سختی می داند:«: رقابت‌های پیش رو سخت خواهد بود. VNL خیلی مهم است. ما باید در مسابقات زیادی پیروز شویم تا  به المپیک صعود کنیم. حریفان برای رسیدن به پاریس ۲۰۲۴ بسیار سخت خواهند بود. ما نمی‌خواهیم توقع ایجاد کنیم. کاری که می‌توانم انجام دهم این است که به دختران کمک کنم تا فشار بازی‌ها برایشان کم شود. ما باید ذهنیت بازیکنان را  بهبود ببخشیم و به آنها کمک کنیم تا خودشان را با شرایط تطبیق دهند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال