فوتبال ایران

456
جنگ نکونام و ربیعی پیش از فصل شروع شد

جنگ نکونام و ربیعی پیش از فصل شروع شد

جواد نکونام و محمد ربیعی که فردا در لیگ برتر رخ در رخ هم قرار می‌گیرند رقابت با یکدیگر را پیش از شروع فصل آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایران ورزشی_ تقابل محمد ربیعی و جواد نکونام پیش از فصل شروع شده است؛ جایی که محمد ربیعی در تلاش بود صاحب نیمکت استقلال شود و باب مذاکره با مدیران استقلال را نیز گشود و حتی درخواست مالی خود را به پایین‌ترین سطح ممکن آورد تا شاید به رویای بزرگ خود دست یابد که درنهایت مغلوب جواد نکونام شد و سرمربی فعلی استقلال به واسطه حمایت‌هایی که از سوی هوادارن شد، توانست نیمکت استقلال را تصاحب کند.

ربیعی حالا شاید بخواهد به هواداران آبی و خود جواد نکونام ثابت کند که برای رسیدن به این جایگاه هرگز نالابقل نبوده و یک گزینه مطلوب برای مربیگری در استقلال محسوب می‌شده؛ جایگاه فعلی او با ذوب آهن البته بیانگر عملکرد مطلوبش است اما شاید ربیعی درنهان خود برتری مقابل نکونام و استقلال را به منزله اثبات قطعی شایستگی‌هایش بداند وبه همین دلیل با حس انتقام جویانه‌ای قدم به میدان رقابت با جواد نکونام بگذارد.

البته اوضاع جواد نکونام نیز تا قبل از این تقابل گل و بلبل بوده و سرمربی استقلال توانسته بهترین شروع تاریخ این باشگاه را به نام خودش ثبت کند و صاحب رکوردی خاص و ویژه شود.

ربیعی اما هرگز بدش نمی‌آید که این رکورد به دست او از بین برود و نکونام شاید با دومین شکست در فصل جاری رو به روسازد و همچون دیداری که در اصفهان منجر به شکست استقلال شد، بار دیگر این شهر را تبدیل به یک نقطه نا امن برای آبی‌ها کند و بار دیگر استقلال را با باخت به خانه بفرستد.

نکونام و ربیعی جزو مربیان نو پا در فوتبال ایران محسوب می‌شوند و هر دو متعلق به یک دوره هستند اما شاید سرمربی استقلال به دلیل سال‌ها حضور درسطح اول فوتبال جهان خود را نسبت به ربیعی بسیار برتر بداند و عصر شنبه در تلاش باشد این برتری را به طور واقعی به رقیب پیش فصل خود ثابت کند تا شاید ربیعی هیچ گاه دیگر در مخیله خود مربیگری در استقلال را وارد نکند و شاید برای همیشه از رسیدن به این جایگاه رفیع محروم شود.

گرچه آن روی سکه را نیز باید مورد توجه قرار دارد. یک لحطه درگوشه ذهن خود برد ربیعی مقابل نکونام را به تصویر درآورید. آیا اگر ذوب آهن با او استقلال را ببرد، ربیعی بار دیگر تبدیل به یک گزینه بالقوه برای حضور روی نیمکت استقلال نخواهد شد؟

باید توجه داشت که محمد ربیعی نیز در تقابل با سرمربی استقلال انگیزه‌های خاص و ویژه‌ای دارد وبعید است به سادگی از کنار بازخوردهای مثبتی که بردن استقلال برایش به همراه خواهد داشت، عبور کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران