منهای فوتبال

4673
فدراسیون کشتی هند رفع تعلیق شد

فدراسیون کشتی هند رفع تعلیق شد

اتحادیه جهانی بعد از گذشت ۶ ماه فدراسیون کشتی هند را رفع تعلیق کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی هند را تابستان گذشته به دلیل عدم برگزاری انتخابات در زمان مناسب، تحت تعلیق موقت قرار داده بود و به همین منظور کمیته انضباطی این اتحادیه نیز تصمیم گرفت با دلایل کافی، اعمال تعلیق موقت به مدت ۶ ماه ادامه یابد.

این تعلیق البته دلایل دیگری داشت. به دنبال سوء استفاده جنسی رییس فدراسیون کشتی هند از چندین کشتی‌گیر زن، با اعتراض شدید تعدادی از قهرمانان کشتی این کشور از جمله باجرانگ پونیا مواجه شد.

اتحادیه جهانی کشتی نیز بعد از این اختلافات و درگیری در کشتی هند، اعلام کرد کشتی گیران، مربیان و کادر پزشکی این کشور می‌توانند در تمام رویدادهای کشتی بدون نام کشورشان شرکت کنند اما مسئولان فدراسیون کشتی هند اجازه حضور در هیچ رویدادی را ندارند. نمایندگان کشتی هند در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد با پرچم اتحادیه جهانی به روی تشک رفتند.

حال بعد از ۶ ماه از صدور این حکم، اتحادیه جهانی دستور به لغو آن را صادر کرد.اتحادیه جهانی کشتی دو هفته پیش نیز برای بررسی این تعلیق و موضوعات دیگر مربوط به آن تشکیل جلسه داد و با در نظر گرفتن تمامی عوامل، عناصر و اطلاعات، تصمیم به رفع تعلیق تحت شرایط زیر گرفت: فدراسیون کشتی هند باید مجدداً انتخابات کمیسیون ورزشکاران خود را تشکیل دهد. نامزدهای این کمیسیون باید ورزشکاران فعال و یا بازنشسته حداکثر طی چهار سال گذشته باشند. رأی‌دهندگان باید منحصراً ورزشکاران باشند. این انتخابات باید در طول دوره آزمایشی یا هر مسابقات قهرمانی ملی بزرگسالان که در آن برگزار می‌شود و حداکثر تا خردادماه سال آینده باید تکلیف انتخابات را روشن کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال