منهای فوتبال

468
نبرد تمام ایرانی گنج زاده و اباذری در تاتامی پرتغال

نبرد تمام ایرانی گنج زاده و اباذری در تاتامی پرتغال

کاویانی در تعقیب برنز

تاتامی آخرین مرحله لیگ سری A کاراته در سال ۲۰۲۳ فردا میزبان نبردی تمام ایرانی در فینال وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم خواهد بود.

 به گزارش ایران ورزشی، در اولین روز این مسابقات که به میزبانی پرتغال برگزار می شود، سجاد گنح زاده  قهرمان کاراته  المپیک 2022 توکیو در گام اول حریفی از اسلوونی را 7-1 شکست داد و در ادامه هم با برد 1-0 مقابل کاراته کای ایتالیا، برد 3-1 مقابل حریف اکراینی و شکست 3-1 نماینده ترکیه به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله هم با نتیجه ای قاطع حریف آلمانی را 9-1 در هم کوبید تا به فینال این وزن صعود کند.

صالح اباذری دیگر نماینده وزن مثبت 84 کیلوگرم ایران هم بعد از استراحت در دور اول ، در ادامه نماینده اسلواکی را 4-2 شکست داد. اباذری هم چنین  1-0 کاراته کا فرانوسوی را کنار زد و در یک چهارم نهایی هم 3-2 نماینده پرتغال را از پیش رو برداشت. او در نیمه نهایی دیاس اناربیکوف قهرمان امیدهای آسیا را 6-1 به زانو در آورد و به فینال این وزن رسید تا فردا در مبارزه ای تمام ایرانی مقابل حریف همیشگی خود سجاد گنج زاده قرار بگیرد.

مبینا کاویانی ملی پوش وزن منفی 68 کیلوگرم هم در حالی که با مبارزاتی خوب کاراته کاهایی از آندورا، فرانسه و سوئد را شکست داد،  در نیمه نهایی نتیجه را به سارا کریودا واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند. او فردا برای کسب برنز  مقابل لئا وکوجا از کرواسی قرار خواهد گرفت.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال