فوتبال جهان

5118
نیمار از سوی برزیل تهدید شد!

نیمار از سوی برزیل تهدید شد!

درحالی‌که نیمار تا پایان فصل باید با مصدومیت رباط صلیبی دست و پنجه نرم کند ‏سرمربی برزیل گفت بازگشت به تیم ملی برای نیمار تضمین‌شده نخواهد بود. ‏

به گزارش ایران ورزشی؛ دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، امروز هشداری جدی به نیمار داد و به او خاطرنشان کرد که اسم بزرگش به تنهایی به معنای تضمین بازگشت به تیم ملی نیست و او بعد از مصدومیت تنها در صورتی پیراهن سلسائو را به تن خواهد کرد که از هر نظر آماده باشد.

نیمار در ماه اکتبر درحالی‌که برای شرکت در مقدماتی جام جهانی 2026 با تیم ملی کشورش همراه شده بود با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و مجبور به جراحی شد. نیمار ابتدا امیدوار بود که بتواند در کوپا آمه‌ریکا 2024 بازی کند ولی پزشک تیم ملی برزیل گفت او قطعا قادر به حضور در این تورنمنت نیست.

اخیرا تصاویری از نیمار منتشر شده که باشگاه او، الهلال و تیم ملی برزیل را نگران کرده است. تصاویری که ظاهرا نشان می‌دهد نیمار افزایش وزن قابل توجهی پیدا کرده است. شاید به همین خاطر بود که سرمربی برزیل امروز حجت را بر نیمار تمام کرد و به او گفت بعد از بهبود مصدومیتش تنها زمانی به تیم ملی برمی‌گردد که از نظر بدنی و ذهنی آمادگی کامل داشته باشد.

دوریوال، سرمربی برزیل، گفت: "نیمار بازیکن خیلی مهمی است و خودش این را می‌داند. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است. ما امیدواریم او از نظر فیزیکی سلامتش را به دست بیاورد. نیمار به دلیل همه کارهایی که برای سلسائو کرده جایی ویژه در این تیم دارد اما حضور او در هر وضعیتی تضمین شده نیست. نیمار زمانی برمی‌گردد که از هر نظر کاملا آماده باشد و به اعتماد به نفس، آرامش ذهنی و از همه مهم‌تر تمرکز لازم رسیده باشد".


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان