منهای فوتبال

520
فاطمه مریخ یکی از 9 استعداد درخشان دنیا

سایت رسمی فدراسیون جهانی هندبال اعلام کرد

فاطمه مریخ یکی از ۹ استعداد درخشان دنیا

هواداران پرو پا قرص هندبال بعداز درخشش فاطمه مریخ بازیکن هندبال ایران در رقابتهای نوجوانان و جوانان جهان، برای نمایش درخشان او در هرنینگ دانمارک لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایران ورزشی ، صفحه رسمی فدراسیون هندبال جهان در آخرین خبر 9 ستاره جوان حاضر در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان را معرفی کرد که اسم فاطمه مریخ بازیکن 17 ساله ایران هم بین آنها به چشم می آید.

فاطمه مریخ ملی پوش هندبال زنان ایران در کنار بازیکنانی از کشورهای   مجارستان، دانمارک، فرانسه، سوئد، ژاپن، اسپانیا، جمهوری چک و آنگولا قراردارد.

دختر هندبالیست ایرانی که در ترکیب تیم ملی هندبال ایران  برای رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 هست، با تیم هندبال نوجوانان دختر در قهرمانی آسیا درخشید و روی بام آسیا ایستاد.او در قهرمانی جهان هم با نمایشهای بی نقص همراه تیم نوجوانان اسمش را به عنوان یک پدیده 17 ساله بر سر زبان‌ها انداخت.

در پایان دور مقدماتی این رقابتها، برخلاف انتظار، برترین گلزن مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان به مریخ رسید. فاطمه مریخ  ۱۷ ساله  در مقدوینه شمالی نه تنها بیشترین تعداد گل را یعنی۲۸ گل را وارد دروازه رقبا کرد که در سه بازی اول دور مقدماتی، ۵ پاس گل هم داد.

بازیکن بغل چپ تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ هم با ۳۸ گل برترین گلزن ایران شد و در مجموع نوزدهمین گلزن جهان شد. حالا باید دید با شروع رقابتهای تیم ملی هندبال ایران درقهرمانی جهان زنان از پنج شنبه به میزبانی شهر هرنینگ، فاطمه مریخ مثل قبل با نمایش های درخشان چشم ها را خیزه می کند؟


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال