منهای فوتبال

5507
قاسمی:خوشبختانه صورت او دچار سوختگی نشده

حال ولی‌نژاد رو به بهبودی است

قاسمی:خوشبختانه صورت او دچار سوختگی نشده

فدراسیون دوچرخه سواری از بهبود نسبی وضعیت جسمی آریانا ولی نژاد بعد از سانحه سوختگی خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ آریانا ولی نژاد از اعضای تیم ملی دوچرخه سواری جاده بانوان ایران (زیر ۲۳ سال) است که دو روز پیش در منزل شخصی خود دچار سانحه سوختگی شدیدی شد.او در حال حاضر در بیمارستان اصفهان بستری است و میزان سوختگی بدن او ۷۰ درصد اعلام شده است.

حامد قاسمی، مدیر روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص چگونگی حادثه تلخی که برای این بانوی دوچرخه سوار رخ داده گفت: صبح روز دوشنبه آریانا در منزل شخصی شان در خرم آباد تنها بوده که این اتفاق برایش می‌افتد. متاسفانه گاز در خانه نشت پیدا کرده و او بدون این که متوجه شود، کلید برق حمام را می‌زند که به یکباره انفجار در منزل به وجود می‌آید. برای این که درمان او در شرایط بهتری انجام شود بلافاصله او را از خرم آباد به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شرایط جسمانی آریانا ولی نژاد به چه صورت است، ادامه داد: سوختگی او ۷۰ درصد اعلام شده، اما خوشبختانه این ۷۰ درصد عمقی نبوده و بیشتر سطح پوست بدن او را درگیر کرده است. جای شکرش باقی است که صورت او اصلا نسوخته و مابقی بدن او درگیر شده است. در حال حاضر هوشیاری این دوچرخه سوار خوب است و حال عمومی وی نیز رو به بهبود است. آن چیزی که وجود دارد این ورزشکار الان بیشتر به لحاظ روحی خیلی آسیب دیده و باید دعا کنیم که هر چه زودتر به لحاظ روانی حالش بهتر شود و به زندگی عادی برگردد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال