فوتبال ایران

5557
شکست ذوب آهن مقابل سرخ‌پوشان پایتخت/ پرسپولیس یکی زد 10 تا نزد!

شکست ذوب آهن مقابل سرخ‌پوشان پایتخت/ پرسپولیس یکی زد ۱۰ تا نزد!

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم پرسپولیس در رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر در یک بازی حساس به مصاف ذوب آهن در فولادشهر اصفهان رفت. این اولین بازی نیم فصل دوم بود که اوسمار توانایی استفاده از تمام خریدهای جدید خود را داشت، اما ترجیح داده بود آنها را نیمکت نشین کند.

پرسپولیس درحالی به مصاف ذوب آهن رفت که علیرضا بیرانوند محروم بود و شهاب زاهدی نیز از پرسپولیس جدا شده بود.

ذوب آهن نیز بعد از پشت سر گذاشتن شوک احتمال رفتن محمد ربیعی، با بازگشت این سرمربی به کار خود برای بازی حساس با پرسپولیس آماده بود و امیدوار بود همانند نیم فصل اول برای سرخ‌ها دردسرساز شود‌. 

این بازی در فولادشهر اصفهان برگزار شد و حدود سه هزار تماشاگر هم این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

نیمه اول در دقایق 6 و 7 بازی فرصت های خطرناکی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد که حساس‌ترین حمله ذوبی ها از سوی ربیعی دفع شد اما یکی از فرصت های پرسپولیسی ها به پنالتی تبدیل شد و پرسپولیس خیلی سریع به گل رسید. در دقیقه ۴۴، عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک در آستانه گلزنی قرار داشت که محسن فروزان موفق شد ضربه مهاجم مهمان را به خوبی مهار کند و ذوب‌آهن را در بازی نگه دارد و نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

نیمه دوم بازی تا حدودی یک طرفه و به نفع قرمز پوشان پایتخت ادامه داشت در این نیمه فرصت های بی شماری برای پرسپولیسی‌ها به وجود آمد اما محسن فروزان یک تنه موفق شد حتی فرصت های تک به تک مهاجمان پرسپولیس را مهار کند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران