فوتبال ایران

575
عقبگرد مدیران مس با الهامی؛ رفسنجانی‌ها در حسرت ربیعی

عقبگرد مدیران مس با الهامی؛ رفسنجانی‌ها در حسرت ربیعی

مدیران مس رفسنجان با تصمیمات اشتباه خود یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران را وارد بحران کردند.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم مس رفسنجان در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و در ۱۱ هفته از لیگ برتر، آمار ۴ برد، ۲ تساوی و ۵ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده تا با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

ساکت الهامی که اولین فصل حضورش را در مس رفسنجان تجربه می‌کند، بعد از دو برد مقابل ذوب‌آهن و پیکان در اقدامی عجیب از سمت خود استعفا داد و چند روزی هم در تمرینات شرکت نکرد اما در نهایت مدیران به او اجازه جدایی ندادند. مس بعد از این استعفا توانست فولاد بحران‌زده را شکست دهد اما در دو هفته بعدی مقابل گل‌گهر و صنعت نفت آبادان مغلوب شد. با این دو شکست، تعداد باخت‌های مس رفسنجان با سرمربیگری الهامی به عدد ۵ رسید؛ این در حالی است که این تیم در فصل‌ گذشته با هدایت محمد ربیعی در انتهای فصل تنها ۵ شکست در کارنامه خود ثبت کرده بود.

مسی‌ها که در ۳ فصل گذشته با حضور ربیعی به عنوان سرمربی روند خوب و صعودی داشتند، در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم به ترتیب موفق شدند در رتبه‌های هشتم و ششم قرار بگیرند. این پایان کار ربیعی با مس نبود و این مربی توانست بهترین عملکرد خود را در فصل سوم به جای بگذارد و با ۴۷ امتیاز در رده پنج قرار بگیرد. این تیم حتی رقابت‌ نزدیکی با تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت.

روند تیم مس رفسنجان با هدایت الهامی در این فصل باعث شده تا هواداران این تیم روزهای خوبی که با ربیعی داشتند را آرزو کنند. از طرفی نتایج خوب ذوب‌آهن با محمد ربیعی می‌تواند مدیران مس را به این نتیجه برساند که جابجایی مربی برای این تیم کاری اشتباه بوده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران