فوتبال ایران

591
عیسی و لوکادیا نباید از 200 متری پرسپولیس رد شوند

شاه محمدی:همین بازیکنان فعلی را شارژ کنند تیم احیا می شود

عیسی و لوکادیا نباید از ۲۰۰ متری پرسپولیس رد شوند

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است مدیر عامل تیم می تواند نقش غیر قابل انکاری در بالا بردن روحیه بازیکنان تیم ایفا کند و در این رابطه تزریق پول به بازیکنان تیم بعد از مشکلی که با بازیکنان پیدا کرد قادر است روحیه تیم را بالا ببرد .

ناصر قراگزلو: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مدیریت تیم می تواند روحیه بازیکنان تیم را با شارژمالی بالاببرد.

 

به نظرتان روحیه تیم و شرایط پرسپولیس را می توان بهبود بخشید ؟

به نظرم اگر خود بازیکنان بخواهند و به نوعی متحد و یکدل شده و کدورتها و اختلافها را کنار بگذارند حتما قادرند باز هم به روزهای خوبی برسند و فاصله امتیازی شان را جبران کنند چه بسا که هنوز هفته های زیادی باقی مانده و به نوعی کار از کار نگذشته که نتوان کاری انجام داد .

*بضاعت پرسپولیس را به لحاظ بازیکن به نوعی پایین تر از تیمهای دیگر خصوصا دو مدعی دیگر قهرمانی نمی دانید ؟!

من بضاعت پرسپولیس را به لحاظ بازیکن کم نمی دانم ومعتقدم که به همین بازیکنان اگر به موقع پول داده شود وباشگاه در چهار چوب آنچه که متعهدشده  است عمل کند حتما پرسپولیس می تواند روزهای خوب خودش را تکرار کند و بازیکنان به نظرم با شارژ احیا می شوند .

*اما این نکته را که قبول دارید پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است ؟

بله پرسپولیس صددرصد به جذب بازیکن نیاز دارد جدا از اینکه به نظرم پرسپولس حتما یک مدافع چپ کلاسیک هم می خواهد تا ما مانند جناح راست بتوانیم در کناره ها فعالتر شده و از این جناح بیشتر روی دروازه حریف حمله کنیم.

*به نظرتان باجذب لوکادیا و عیسی شرایط پرسپولیس بهتر نخواهد شد ؟

به نظرم این بازیکنها نباید از دویست متری باشگاه پرسپولیس هم رد شوند چون این بازیکنان ارزش پرسپولیس را به پول و مسائل دیگر فروختند و برای باشگاه و هوادارش ارزش قائل نشدند به همین دلیل تحت هر شرایطی به نظرم نباید این دوبازیکن را به پرسپولیس برگرداند .باشگاه پرسپولیس بهترین تیم ایران است به همین دلیل حتما باید ارزش هواداران و باشگاه حفظ می شد اقدامی که ما از سوی دوبازیکنی که گفتم به هیچ وجه اجرا نشد به همین دلیل نباید دیگر چنین بازیکنانی را به پرسپولیس برگرداند .

*تمدید نشدن قرار داد یحیی برای سالهای آینده به نظرتان انگیزه این بازیکن را کمتر نساخته ؟

نه من این مساله را در خصوص یحیی قبول ندارم و معتقدم او مربی نیست که دل به کار ندهد وانگیزه یحیی کم نشده چون باشگاه دولتی است و همه چیز به تزریق منابع مالی به باشگاه تعلق دارددر حالی که منابع مالی باشگاه باید جدا شود تا باشگاه بتواند خودش بهترین تصمیمها را در خصوص تیم و مصلحت اش  بگیرد به همین دلیل  همه می دانیم ما باشگاه حرفه ای نیستیم که بتوانیم اصول وشرایط حرفه ای را برای مربی مان مهیا سازیم و قبل از اینکه قراردادش تمام شودبه نوعی با قرار داد بستن به اوضاع سر وسامان بدهیم .

*بعضی ها این ایراد را به بازیکنان پرسپولیس وارد می سازند که بازیکنان تا دقیقه آخر نمی جنگند

به نظرم این موضوع به بدنسازی و تا حدودی هم به مساله روانی بازیکنان باز می گردد .شاید راه و روش آمادگی بدنی بازیکنان خوب نبوده و در این راستا هم بازیکنان به شکل خوبی آماده نشده اند و به لحاظ بدنی آن طراوت و شادابی که بازیکنان باید داشته باشند را در تیممان نمی بینیم از این رو حتما باید به لحاط مالی به تیم رسیدگی بهتری شود و در کنار این مساله بر روی بدن بازیکنان بیشتر کار شود و مشکلات برطرف شود تا بازیکنان حتی به قولی برای 120 دقیقه جنگیدن هم آمادگی خوبی داشته باشند و کم نیاورند .

*در رابطه با نیمکت پرسپولیس و کادر فنی این تیم که خیلی ها معتقدند یحیی روی نیمکت تنهاست چه عقیده ای دارید ؟

بله من هم معتقدم یحیی بعد از رفتن کریم و مطهری به نوعی تنها شدو کادر فنی او در مواقعی که کار گره می خوردو باید  به او کمک فکری لازم را انجام دهند کمکی به یحیی نمی کنند یا اگر هم این کار انجام می شود به شکلی یا به حدی نیست که بتواند گره فکری ترم را حل کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران