فوتبال ایران

600
آنفالوو!

لیونل مسی گارناچو را از لیست دوستانش حذف کرد

آنفالوو!

ریو فردیناند در آخرین پادکستش در مورد منچستر یونایتد و گارناچو صحبت کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ ریو فردیناند بازیکن سابق منچستر یونایتد در آخرین قسمت پادکست خودش به نام «وایب ویت فایو» در مورد آخرین وضعیت منچستر یونایتد و گل گارناچو صحبت کرد. به گفته مدافع سابق تیم ملی انگلیس گل گارناچو به اورتون دیوانه کننده بود و توصیف کرد که وینگر جوان شیاطین سرخ خودش را در آینه کریستیانو رونالدو می‌بیند.
با اینکه هنوز ماه نوامبر به پایان نرسیده است اما شاید از همین حالا بتوان بهترین گل فصل 24/23 لیگ برتر انگلیس را انتخاب کرد. ضربه برگردان آلخاندرو گارناچو در گودیسون پارک، دنیا را غافلگیر کرد. وینگر جوان آرژانتینی نه تنها گل تاریخی وین رونی در دربی منچستر را دوباره به یاد همه آورد، بلکه بلافاصله پس از آن، به سبک الگوی فوتبالی‌اش در گوشه زمین به شادی پس از گل پرداخت. حرکتی که به قیمت یک آنفالو کاملاً غیرمنتظره تمام شد!
 
فالو آنفالو
ریو فردیناند در پادکستش در مورد گل و شادی پس از گل آرژانتینی و طبعات آن گفت: «پسرم روز گذشته به من گفت که (لئو) مسی دیگر او را در اینستاگرام دنبال نمی‌کند. او (الخاندرو گارناچو) بدش نمی‌آید بیرون برود و بگوید: «من کریستیانو رونالدو هستم.» از نظر او کریستیانو رونالدو برترین بازیکن تاریخ فوتبال است و از گفتنش هیچ ترسی ندارد حتی وقتی در تیم ملی آرژانتین حضور دارد.
آلخاندرو گارناچو که پیش از این سه بازی با تیم ملی آرژانتین انجام داده است، تمایل خودش را به کریستیانو رونالدو که سال پیش به‌صورت غیرمنتظره از باشگاه جدا شد را هیچ وقت پنهان نکرده است. مقایسه‌ای که ESPN بین گل بی‌نظیر آلخاندرو گارناچو و گل لئو مسی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، اما مهاجم شیاطین سرخ در شبکه‌های اجتماعی به صراحت اعلام کرد که گلش یادآور گل کریستیانو رونالدو است. گلی که رونالدو در بازی مقابل یوونتوس مقابل بوفون در لیگ قهرمانان اروپا 18/17 به ثمر رساند.
 
رونی ببخشید
ریو فردیناند هنگام انتخاب بین گل آلخاندرو گارناچو و گل هم‌تیمی سابقش وین رونی، انتخابی قاطعانع داشت و گفت: «بدون تردید گل آلخاندرو گارناچو را انتخاب می‌کنم.»
 مدافع سابق منچستریونایتد گفت: «یکی با ساق پا و دیگری با کفش. متأسفم، وازا. گل گارناچو از گل تو بهتر بود! این گل با فاصله بیشتری نسبت به دروازه به ثمر رسید، بسیار باورنکردنی و بسیار تأثیر‌گذار بود.»
 ضربه برگردان وینگر آرژانتینی مستقیماً به موزه لیگ برتر رفت. اثر هنری که در خانه ریو فردیناند نیز همه از دیدن آن به وجد آمدند. ریو در مورد دیدن زنده گل گفت:«در اتاق نشیمن با خانواده‌ام مشغول دیدن بازی بودیم، تا این گل به ثمر رسید همه ما دیوانه شدیم. دیوانه کننده بود. حتی پسر کوچکم که به تازگی یک دندان درآورده است، در اتاق نشیمن سعی می‌کرد مانند میلیون‌ها بچه کوچک در سراسر جهان در آن زمان به هوا بپرد و این حرکت را تکرار کند.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران