فوتبال ایران

6237
اولین VAR برای پرسپولیس

پوشش زنده؛ تا دقیقه ۲۵ ؛ استقلال صفر - پرسپولیس صفر/

اولین VAR برای پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی صد و سومین دربی خود را آغاز کردند که دو تیم همسایگان صدر جدول هستند و سه امتیاز این بازی می تواند سرنوشت آنها را برای قهرمانی تغییر دهد.

به گزارش ایران ورزشی؛ صد و سومین دیدار تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم از بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، امید حامدی فر، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

دقیقه ۲۰: امید عالیشاه با توپ‌ربایی از جناح چپ استقلال، ارسال خطرناکی به روی دروازه استقلال داشت اما عیسی آل‌کثیر با فشار سیلوا نتوانست به توپ برسد تا آبی‌پوشان در این صحنه شانس بیاورند. پس از رفتن توپ به بیرون، وحید کاظمی داور بازی با اتاق VAR ارتباط برقرار کرد تا احتمال وقوع خطای پنالتی روی آل‌کثیر را بررسی کند اما نهایتا اتاق VAR اعتقادی به وقوع خطا نداشت تا کاظمی حتی به کنار زمین نرود تا صحنه رخ داده را خودش بررسی کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران