منهای فوتبال

628
رفیعیان: با طرح های حمایتی ورزش بانوان را رشد می دهیم

بانوان مهرسان روزهای خوبی پشت سر می گذارند

رفیعیان: با طرح های حمایتی ورزش بانوان را رشد می دهیم

حسین رفیعیان مدیر عامل مهرسان، باشگاهش را حامی ورزش بانوان می داندو گفت :« دنبال این هستیم با طرح های حمایتی بتوانیم ورزش  بانوان را رشد دهیم.»

به گزارش ایران ورزشی، حسین رفیعیان مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: باشگاه ما هفته بسیار خوب و جذابی را پشت سر گذاشت و بسکتبال و والیبال ما در این هفته از رقابت های لیگ برتر برنده بازی های خود بودند. این موفقیت برای باشگاه ما بسیار مهم بود و امیدوارم تیم بسکتبال ما هفته آینده بتواند گروه بهمن را هم شکست دهد و با موفقیت نیم فصل را به پایان برساند. »

به گفته او،باشگاه مهرسان حالا حامی ورزش بانوان است:« مهرسان حدود 6 سال است که در ورزش بانوان باشگاه داری می کند و در رشته های مختلف ورزشی حضور داشته است. ما امروز تنها حامی خصوصی بانوان در باشگاه داری هستیم. حضور در تیم لیگ برتر از یک سو و از سوی دیگر ایجاد تیم های پایه در تمامی رده های سنی از سوی دیگر برای ما اهمیت بسیار زیادی داشته و سعی کردیم در این راه درست عمل کنیم.»

رفیعیان معتقد است به رشد ورزش قهرمانی کمک زیادی کرده: «ورزش قهرمانی به رشد ورزش کشور کمک زیادی می کند و ما هم سعی کردیم در حد توان خود به رشد ورزش بانوان کشور کمک کنیم که فکر می کنم در این راه موفق بودیم. ما سعی کردیم در ورزش بانوان این موضوع را به سایر رقبا خود آموزش بدهیم که ورزش بانوان را باید حرفه ایی نگاه کرد و در غیر این صورت همه ما آسیب خواهیم دید. »

مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: ما سعی کردیم با جذب روانشناسان ورزشی به بازیکنان خود کمک کنیم تا انگیزه خود را از دست ندهند و مانند ورزشکاران آقا به وزرش نگاه حرفه ایی داشته باشند. از نظر ما فعالیت حرفه ایی در ورزش بانوان یک وظیفه است.آکادمی ها یکی از موضوعات بسیار مهم برای ما بود. ما در بخش ورزش قهرمانی کاملا شناخته شده هستیم اما باید به بخش آکادمی ها توجه می کردیم تا در آینده نیاز به حذب بازیکن از تیم های دیگر نداشته باشیم و خودمان، خودمان را تغذیه کنیم. برای اینکه در این راه موفق باشیم از بهترین مربیان استفاده کردیم و حتی شاید بتوانیم بگویم سطح  فنی این تیم ها از تیم های اصلی ما کمتر نیست. »

رفیعیان گفت: «به دنبال این هستیم با طرح های حمایتی بتوانیم ورزش  بانوان را رشد دهیم برای همین به سراغ طرح مهرسان کارت یا خدمات درمانی رفتیم. ما حتی سعی کردیم امکاناتی برای تیم های بانوان خود ایجاد کنیم که شاید کمتر باشگاهی در لیگ آقایان هم از آن بهره می برند.

وی تاکید کرد: ما در حال حاضر در لیگ های بسکتبال و والیبال فعالیت جدی داریم و اگر فضا را مهیا ببینیم قطعا به سراغ فعالیت در سایر رشته ها خواهیم رفت اما قطعا این اتفاق با برنامه رقم خواهد خورد.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال