فوتبال ایران

6438
از کامبک رویایی سپاهانی‌ها تا برد 4گله شاگردان ایراندوست

از کامبک رویایی سپاهانی‌ها تا برد ۴گله شاگردان ایراندوست

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری تیم‌های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، پیکان تهران و هیات فوتبال البرز پیگیری شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مسئولان سازمان لیگ همزمان با برگزاری مسابقات هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال مردان، رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان را هم برنامه‌ریزی کردند. البته که تقویم مسابقات لیگ زنان زودتر مشخص شده بود اما با توجه به اولویت برگزاری مسابقات فوتبال مردان، همین مسئله باعث شد تا با توجه به همزمانی برگزاری دوئل ملوان بندرانزلی - صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال مردان و دوئل ملوان بندرانزلی - خاتون بم در لیگ برتر فوتبال زنان، مسابقه حساس فوتبال زنان یک روز به تعویق بیفتد.

تیم‌های ملوان بندرانزلی و خاتون بم در شرایطی امشب به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران انزلی در حساس‌ترین دوئل به مصاف هم بروند که پیش از برگزاری این مسابقه، دیروز 4 مسابقه دیگر هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان به انجام رسید.

متولی‌ها درخشیدند، شهرداری سیرجان برنده شد!

تیم شهرداری سیرجان که در 3 بازی اخیر خود به 3 تساوی پیاپی دست پیدا کرده بود و از کورس قهرمانی جا مانده بود، امشب در دیداری خانگی میزبان کانی کردستان بود. شاگردان مریم ایراندوست در همان دقیقه اول مسابقه توانستند به گل برتری برسند و نمایش تهاجمی خود را حفظ کردند تا در نهایت با بردی 4گله به کار خود برابر کانی پایان بدهند. پیروزی شهرداری سیرجان در مسابقه امشب در حالی به‌دست آمد که ملیکا متولی 2 گل برای تیمش به‌ثمر رساند و خواهر او، فاطمه متولی هم یک‌بار در نقش گلزن درخشید و رقیه جلال‌نسب دیگر گلزن سیرجانی‌ها در مسابقه امشب بود تا با درخشش خواهران متولی، شاگردان ایراندوست برنده جدال با کانی کردستان شوند.

تمدید روزهای درخشان سپاهان با اردلان

طلایی‌پوشان اصفهانی که در طول 2 هفته گذشته توانستند برابر شهرداری سیرجان و خاتون بم در خانه رقبای مدعی خود امتیاز کسب کنند، امشب در خانه میزبان پالایش گاز ایلام بودند. برای تثبیت جایگاه چهارمی در جدول، شاگردان نیلوفر اردلان به کسب امتیاز از مسابقه امشب نیاز مبرمی داشتند اما آن‌ها ابتدا از حریف خود عقب افتادند. با این وجود، نمایش تهاجمی طلایی‌پوشان با درخشش فاطمه پسندیده و میترا نظری همراه شد و سپاهانی‌ها در خانه موفق شدند کامبک بزنند تا ضمن تمدید روند شکست‌ناپذیری خود در نیم‌فصل دوم، آن‌ها بتوانند موقعیت خود در رتبه چهارم جدول را تثبیت کنند.

پیکان تهران در داربی استان تهران امشب میهمان تیم آوا بود که خودروسازان توانستند بردی 3 بر یک را به‌دست آورند و با این نتیجه، آوا یک گام دیگر به سقوط به لیگ آزادگان نزدیک شد. در دیگر مسابقه امشب هم تیم‌های ایساتیس کران فارس و هیات فوتبال البرز برابر هم صف‌آرایی کردند که کرجی‌ها توانستند در شیراز بردی ارزشمند و 4 بر یک را ‌کسب کنند تا نماینده استان فارس هم در مسیر سقوط به لیگ دسته اول فوتبال زنان ایران قرار گیرد.

 

نتایج دیدارهای هفته شانزدهم :

یکشنبه بیست‌وهفتم اسفندماه

شهرداری سیرجان 4-0 کانی کردستان

سپاهان اصفهان 2-1 پالایش گاز ایلام

آوا تهران 1-3 پیکان تهران

ایساتیس کران فارس 1-4 هیات فوتبال البرز

 

برنامه ادامه رقابتها:

دوشنبه بیست‌وهشتم اسفندماه

ملوان بندرانزلی - خاتون بم (ساعت 19)


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران