فوتبال ایران

6465
انتقاد نرم چشمی از قلعه‌نویی

انتقاد نرم چشمی از قلعه‌نویی

روزبه چشمی معتقد است که همچنان می‌توانست در تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.

به گزارش ایران ورزشی،  در میان بازیکنانی که از فهرست جدید تیم ملی کنار گذاشته شده‌اند نام روزبه چشمی نیز به چشم می‌خورد، بازیکنی که قبل از آخرین لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها در میان ملی‌پوشان قرار گرفت و در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان تیم ملی بود، اما اکنون از فهرست نهایی حذف شده است.

چشمی در واکنش به حذف نامش این جملات را به زبان آورده است: «نظر کادر فنی بوده و قطعاً بعد از جام ملت‌ها شرایط بازیکنان را بررسی کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند من نباشم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله بهترین نتایج را بگیرند. همیشه به نظر مربیان در رده ملی و باشگاهی احترام گذاشته‌ام.»

چشمی درباره اینکه تصمیم فوق برای جوانگرایی اتخاذ شده، این واکنش را نشان داد: «من سنی ندارم که برای جوانگرایی من را کنار بگذارند. ۳۰ سال سن دارم و اگر بالا محسوب می‌شود که هیچ! یک دوره ۲ سال هم مربیان تیم ملی نظری روی من نداشتند و من تلاشم را کردم که بتوانم در جام جهانی یک اتفاق مثبت برای خودم و مردم رقم بزنم. قطعاً بازی بد هم داشتم، اما صحنه‌های خوب هم داشتم. کاملاً احترام می‌گذارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رخ دهد.»

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران