فوتبال ایران

6481
علیپور: برای دعوت به تیم ملی بهترین عملکردم را نشان دادم

امیدوارم طلسم دعوت نشدم شکسته شود

علیپور: برای دعوت به تیم ملی بهترین عملکردم را نشان دادم

هم گل زده ام، هم پاس گل و پنالتی هم گرفته ام

مهاجم فعلی تیم ژیل ویسنته معتقد است برای دعوت به تیم ملی بهترین شرایط فنی را در چند هفته گذشته به لحاظ فنی از خودش در تیم باشگاهی اش ارایه داده است.

ناصر قراگزلو .علی علیپور مهاجم تیم ملی معتقد است بهترین عملکرد را در نیم باشگاهی اش ارایه داده و با این آمادگی به زعم خود شرایط لازم برای دعوت به تیم ملی را داشته است.

علیپور در تکمیل صحبت خود به سایت ایران ورزشی گفت:در چند هفته قبلی برای تیم باشگاهی ام هم گل زدم هم پاس گل دادم و هم پنالتی گرفته ام به همین دلیل شرایط لازم و فنی خیلی خوبی داشتم به همین دلیل فکر می کنم شرایط خیلی خوبی برای حضور در تیم ملی داشتم.

علیپور در ادامه افزود :بازیهای تیم ملی شروع شده به همین دلیل امیدوارم تیم ملی کشورم موفق شود و حتما در نهایت مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کند که حتما هم همین طور خواهد شد و تیم ملی مان به این مهم دست خواهد یافت.

بازیکن ایرانی تیم ژیل ویسنته دل پایان تاکید کرد:امیدوارم در آینده طلسم من شکسته شده و بعد از مدتها که به تیم ملی دعوت نشدم کادر فنی تیم ملی بالاخره مرا به تیم ملی در آینده دعوت کنند و طلسم بازیهایم برای دعوت به تیم ملی شکسته شود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران