فوتبال ایران

6490
ستاره ترکمنستان غایب بزرگ دیدار با ایران

ستاره ترکمنستان غایب بزرگ دیدار با ایران

وینگر تیم ملی فوتبال ترکمنستان به علت مصدومیت دیدار با ایران را در مقدماتی جام جهانی از دست داد.

به گزارش ایران ورزشی رسلان مینگازوف، وینگر ۳۲ ساله تیم‌ ملی فوتبال ترکمنستان، دیدار امروز (پنجشنبه) و همچنین دیدار هفتم فروردین با تیم‌ ملی ایران را به دلیل مصدومیت از دست داد.

رسانه تیم ملی ترکمنستان در گزارشی از مصدومیت این بازیکن در جریان تمرینات پیش از بازی با ایران خبر داد. قرار است مینگازوف به هنگ‌کنگ بازگردد و زیر نظر باشگاه کیچه که در عضویت آن قرار دارد، مراحل درمان و ریکاوری‌اش را پشت سر بگذارد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم می‌روند. همچنین دیدار برگشت دو تیم هفتم فروردین برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ همگروه است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر رسید و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

ترکمنستان هم این رقابت‌ها را با شکست ۳ بر یک مقابل ازبکستان آغاز کرد و در دومین دیدار خود موفق به کسب تساوی ۲ بر ۲ در خانه هنگ‌کنگ شد. در حال حاضر ترکمنستان با یک امتیاز در رتبه سوم گروه قرار دارد و تیم ملی فوتبال ایران با چهار امتیاز صدرنشین است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران