فوتبال ایران

6740
قدوس آماده نبرد با شیاطین سرخ

بازگشت لژیونرها به تیم‌های باشگاهی

قدوس آماده نبرد با شیاطین سرخ

دیدارهای باشگاهی از امروز (جمعه) آغاز خواهد شد و لژیونرها هم باید برای تیم‌های خود به میدان بروند.

به گزارش ایران ورزشی، از ساعت 20 امروز روستوف در لیگ برتر روسیه به مصاف تیم مدعی دینامومسکو خواهد رفت. یاران محمد محبی با 27 امتیاز در رده دهم جدول 16 تیمی روسیه قرار دارند و دینامو هم با 38 امتیاز سوم است.

محمد قربانی که اخیرا به اورنبورگ ملحق شده و یک‌شنبه 12 فروردین به دیدار فاکل می‌رود. اورنبورگ با 19 امتیاز در رده چهاردهم است و خطر سقوط را احساس می‌کند.

مهدی قایدی زننده گل برتری ایران مقابل ترکمنستان هم، از ساعت 21:30 امروز با اتحاد کلباء به مصاف عجمان خواهد رفت. 2 تیم در جول 14 تیمی لیگ امارات با 14 امتیاز در رده‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند و دیدار امروز برایشان بسیار حیاتی است.

سعید عزت‌اللهی هم که عضو تیم شباب‌الاهلی است، هم از ساعت 21:30 روز یک‌شنبه مقابل الجزیره رده هفتمی قرار می‌گیرد. شباب‌الاهلی با 33 امتیاز در رده سوم لیگ امارات است و فاصله‌ای 9 امتیازی با الوصل صدرنشین دارد.

یاران سامان از ساعت 22:30 فردا (شنبه) یک دیدار حساس را در پیش خواهند داشت. برنتفورد در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد است که البته قدوس شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد. شاگردان توماس فرانک در هفته‌های اخیر اصلا نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و از 10 بازی اخیرشان، 8 شکست، یک تساوی و یک برد داشته‌اند و با 26 امتیاز پانزدهم هستند.

روز یکشنبه هم برای لژیونرها یک روز شلوغ محسوب می‌شود ساعت 00:00 بامداد یکشنبه پورتو مهمان تیم رده چهاردهمی استوریل خواهد بود و باید دید طلسم غیبت ستاره ایرانی در ترکیب تیمش شکسته می‌شود یا خیر. طارمی پس از جام ملت‌های آسیا فرصت زیادی در ترکیب پورتو به‌دست نیاورده و مشخص نیست در این بازی هم در بین 11 نفر اصلی تیمش جایی داشته باشد. پورتو با 58 امتیاز در مکان سوم لیگ پرتغال قرار گرفته و 7 امتیاز تا اسپورتینگ صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، فاصله دارد.

اللهیار صیادمنش که پس از انتقال به وسترلو بلژیک بار دیگر به تیم ملی ایران دعوت شده، از ساعت 20 در مرحله پلی‌آف لیگ بلژیک مقابل سنت‌ترویدن به میدان می‌رود.

محمدامین حزباوی هم پس از انجام اولین بازی ملی‌اش، باید از ساعت 22 در ترکیب السد به مصاف المرخیه برود. السد با 40 امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان است و المرخیه با 8 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دوشنبه لخ‌پوزنان از ساعت 16:30 در لیگ لهستان به مصاف میلک می‌رود و علی قلی‌زاده هم به دنبال این است تا با درخشش در این بازی، وضعیت خود در تیم جدیدش را بهبود ببخشد. لخ‌پوزنان در پایان هفته بیست‌وچهارم با 44 امتیاز و فاصله 4 امتیازی تا صدر جدول، در مکان چهارم لیگ لهستان قرار دارد.

از ساعت 21 روز چهارشنبه هم آدانادمیراسپور با حضور میلاد محمدی در سوپرلیگ ترکیه یک دیدار حساس و سخت را در پیش دارد و به مصاف فنرباغچه خواهد رفت. آدانا با 39 امتیاز از 30 بازی نهم است و فنرباغچه با 70 امتیاز در رده دوم و در فاصله 2 امتیازی گالاتاسرای صدرنشین قرار دارد.

علیرضا جهانبخش که علی‌رغم مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، نتوانست مقابل ترکمنستان به میدان برود و احتمالا بازی روز یکشنبه تیمش مقابل اوترخت را هم از دست خواهد داد. فاینورد، قهرمان فصل گذشته لیگ هلند با 62 امتیاز پس از آیندهوون 72 امتیازی دوم است.

سردار آزمون هم پس از مصدومیت در بازی با ترکمنستان، دیدار دوشنبه رم مقابل لچه را از روی سکوها تماشا خواهد کرد. رم با 51 امتیاز خودش را به رده پنجم جدول سری‌آ ایتالیا رسانده و امیدوار است بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران