کشتی و وزنه‌برداری

677
نواب نصیرشلال: سهراب از آسیایی تاشکند کنار ما خواهد بود

مرادی می‌تواند راهنما و قوت قلب وزنه‌برداران باشد

نواب نصیرشلال: سهراب از آسیایی تاشکند کنار ما خواهد بود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تأکید دارد که حضور سهراب مرادی در کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری به عنوان مربی باعث قوت قلب ما و بچه‌های ملی‌پوش است. نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درخصوص اینکه چطور شد سهراب مرادی را به عنوان دستیار و کمکش در کادرفنی گزینش کرده است، می‌گوید: «سهراب مرادی به لحاظ فنی و روحی و روانی می‌تواند به وزنه‌برداران کمک کند و از قهرمانی آسیایی ازبکستان در پشت صحنه مسابقات حضور دارد.»

به گزارش ایران ورزشی؛ سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تأکید دارد که حضور سهراب مرادی در کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری به عنوان مربی باعث قوت قلب ما و بچه‌های ملی‌پوش است. نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درخصوص اینکه چطور شد سهراب مرادی را به عنوان دستیار و کمکش در کادرفنی گزینش کرده است، می‌گوید: «سهراب مرادی به لحاظ فنی و روحی و روانی می‌تواند به وزنه‌برداران کمک کند و از قهرمانی آسیایی ازبکستان در پشت صحنه مسابقات حضور دارد.»
 
مرادی قوت قلب بچه‌ها است
نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که سهراب مرادی در دوره قهرمانی، وزنه‌برداری کم حرف بود و حالا به عنوان مربی چطور می‌تواند با ورزشکاران ارتباط بگیرد؟ تأکید دارد: «سهراب زمانی که ورزشکار بود به واسطه اینکه شاید سن او بیشتر بود، همیشه نگاه بچه‌ها به مرادی به عنوان یک بزرگتر و یک قهرمان بود. او در کنار تیم، یک راهنما و باعث قوت قلب بود. الان هم در سمت جدید، به همین شکل است. به واسطه قهرمانی و تجربه زیادی که دارد به لحاظ فنی و روحی و روانی خیلی به بچه‌ها کمک می‌کند. واقعیت این است حضورش در این چند روز خیلی خوب بوده است و امیدوارم از این پس در این سمتی که دارد در کنار بچه‌ها مثمر ثمر باشد.»
 
جوانان آرام آرام به تیم ملی اضافه می‌شوند
نصیرشلال ادامه می‌دهد: «ما تا بازی‌های المپیک سه مسابقه در پیش داریم و به دلیل گرفتن سهمیه المپیک خیلی نمی‌توانیم از نفرات جدید استفاده کنیم چون اجبار داریم برخی وزنه‌برداران را که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، اعزام کنیم. سعی بر این است در کنار با تجربه‌ها و عنوان‌دارها، کم کم نفرات کم‌تجربه‌تر را بیاوریم که به آنها فرصت داده شود تا از تجربیات بزرگترها استفاده کنند. این پروسه باید در مسیر قهرمانی طی شود. من در گذشته هم گفتم که ما نیاز به زمان داریم تا ورزشکار پخته شود و برخی تجربه‌ها را به دست آورد.»
 
مربیگری سهراب رسماً از تاشکند استارت می‌خورد
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که سهراب مرادی از کدام مسابقه در پشت صحنه تیم ملی را همراهی می‌کند؟ می‌گوید: «سهراب مرادی خیلی وقت است که کنار من در اردوها حضور دارد و به تمرینات بچه‌‌ها نظارت دارد. اما او از هفته پیش حکم مربیگری‌اش رسماً ثبت شد و رسماً جزو کادر فنی است. اما در قطر کاپ حضور ندارد چون ماه‌های گذشته اسامی نفرات اعلام شد. به امید خدا او از رقابت‌های آسیایی تاشکند ازبکستان رسماً به کادرفنی می‌پیوندد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری