فوتبال ایران

682
استقلال و فرصت قهرمانی در نیم فصل

استقلال و فرصت قهرمانی در نیم فصل

استقلال تا پایان نیم فصل فقط دو بار از تهران خارج می‌شود و در باقی بازی‌های فرصت استفاده از تماشاگرانش را در ورزشگاه خانگی خواهد داشت.

به گزارش ایران ورزشی،  استقلال شنبه هفته آینده در اهواز مهمان تیم فولاد خوزستان است.این بازی از جهات بسیاری برای استقلال اهمیت دارد؛ چون نکونام مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در فصول اخیر هدایت آن را به عهده داشته است. ا

ستقلال اگر در این بازی به برتری برسد تا پایان نیم فصل یک بار دیگر از تهران خارج خواهد شد که مربوط است به بازی با گل گهر سیرجان. این بازی بعد از بازی با نساجی که در تهران برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

درواقع اگر بخواهیم بازی‌های آتی استقلال را پشت هم قرار دهیم باید این گونه کنار هم قراردهیم: فولاد(اهواز) پرسپولیس(تهران)نساجی(تهران)، گل گهر(کرمان) و پیکان(تهران).

البته بازی استقلال مقابل رقیب سنتی نیز روی کاغذ خارج از خانه محسوب می‌شود اما در هرحال این بازی به گونه‌ای است که فرصت یکسانی برای دو تیم به جهت استفاده از تماشاگر ایجاد خواهد کرد.

اگر استقلال بتواند در این بازی‌ها به نتایج مطلوبی دست یابد به احتمال زیاد قهرمان نیم فصل خواهد شد. مهم‌ترین بازی استقلال در روزهای آتی بازی با پرسپولیس است که قطعا رقیب سنتی نیز روی این بازی حساب ویژه باز خواهد کرد تا شاید ترمز استقلال را بکشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران