فوتبال ایران

6967
فردا دربی کویر را هم ببینید!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر منهای سرخابی‌ها

فردا دربی کویر را هم ببینید!

فردا و در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پنج دیدار دیگر غیر از دو دیدار بزرگ هفته سرخابی ها نیز برگزار می‌شود که دربی دو تیم استان کرمان هم جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

به گزارش ایران ورزشی  از ساعت 17 فردا چهارشنبه ، هوادار در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، پذیرای صنعت نفت است. مسعود شجاعی سرمربی آبادانی هوادار، در حالی برابر تیم زادگاهش به میدان می‌رود که تیمش 25 امتیاز دارد، ولی شاگردان فراز کمالوند که دو بازی بدون برد را پشت‌سر گذاشته‌اند، با 16 امتیاز در رده شانزدهم هستند و برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند. بازی رفت 2-0 به سود هوادار به پایان رسید.

مس رفسنجان از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهدای این شهر، با تیم هم‌استانی خود گل‌گهر دیدار می‌کند تا شاهد تقابل نمایندگان استان کرمان باشیم. شاگردان محرم نویدکیا از زمانی که او هدایت مس را در نیم‌فصل دوم برعهده گرفته، چه در لیگ و چه در جام حذفی بدون باخت بوده‌اند و حالا با 30 امتیاز در رده نهم هستند. در سمت مقابل، شاگردان مارینوس اوزونیدیس که چهار بازی بدون برد را پشت‌سر گذاشته‌اند و با 34 امتیاز در رده ششم هستند، امیدوارند بعد از پیروزی در جام حذفی، در لیگ هم رنگ برد را ببینند. بازی رفت دو تیم، 2-0 به سود گل‌گهر خاتمه یافت.

ذوب‌آهن از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف نساجی می‌رود. شاگردان محمد ربیعی که 33 امتیازی هستند، در حالی باید با شاگردان ساکت الهامی دیدار کنند که تیم شهر خسته با 19 امتیاز در رده پانزدهم است و خطر سقوط تهدیدش می‌کند. در بازی رفت، ذوب‌آهن در قائمشهر 2-1 به پیروزی رسید.

استقلال خوزستان هم از ساعت 18:15 در ورزشگاه غدیر اهواز با ملوان مسابقه می‌دهد. شاگردان سیروس پورموسوی با 20 امتیاز در رده چهارم هستند و همچنان در معرض خطر هستند، ولی شاگردان مهدی تارتار با 38 امتیاز در رده پنجم هستند و به جایگاه بهتر در لیگ برتر فکر می‌کنند. بازی رفت دو تیم 1-1 مساوی شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران