فوتبال ایران

7003
فصل تمام شد، جایزه نیم فصل می‌دهند!

عالیشاه با تأخیر چندماهه جایزه گرفت

فصل تمام شد، جایزه نیم فصل می‌دهند!

با تاخیری چندماهه جایزه عالیشاه به او تقدیم شد.

به گزارش ورزش سه حدود دو سه ماه قبل یک نظرسنجی در سایت باشگاه پرسپولیس انجام شد تا بهترین بازیکن نیم فصل این تیم را هواداران مشخص کنند که امید عالیشاه بیشترین رأی را آورد. حالا بعد از چند ماه در محل تمرین تیم پرسپولیس جایزه عالیشاه را داده‌اند و کاپیتان قرمزها با لوح مربوط به این نظرسنجی عکس هم گرفته است.
اتفاقی که افتاده جذاب و بدیع به حساب می‌آید و نمونه‌اش در فوتبال ایران کمتر رخ داده اما زمان‌بندی این‌گونه اتفاقات هم باید درست و بموقع باشد وگرنه کاملاً بی‌مزه می‌شود و از دهان می‌افتد!
انتخاب عالیشاه درست بعد از نیم فصل باید اعلام می‌شد و همان زمان جایزه و لوح مربوط را به او می‌دادند نه حالا که فصل در حال پایان است و تنها 5 بازی دیگر لیگ برتر به پایان خواهد رسید.
در لیگ‌های اروپایی معمولاً هم باشگاه‌ها هم سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال همان کشور مربی ماه، مربی فصل، بازیکن ماه و بازیکن فصل را انتخاب می‌کنند و جوایز مربوط به این انتخاب‌ها در زمان مناسب خودش تقدیم فرد برگزیده می‌شود. مثلاً اگر وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا می‌شود در آخرین مسابقه تیم رئال مادرید در این ماه یا نخستین بازی ماه مه این جایزه به او تعلق می‌گیرد نه اینکه بعد از چهار ماه جایزه بدهند.
البته اگر همین روال را هم باشگاه پرسپولیس ادامه دهد جالب است ضمن اینکه باید دید برای نیم فصل دوم دوباره نظرسنجی مستقلی انجام می‌شود یا اینکه باشپاه برای انتخاب بازیکن فصل پرسپولیس نظرسنجی می‌گذارد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران