فوتبال ایران

7032
آخرین بسته پیشنهادی قلعه نویی به افشین قطبی

به عنوان مشاور کنار من باش

آخرین بسته پیشنهادی قلعه نویی به افشین قطبی

پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی در خصوص تقویت کادر فنی و حضور افشین قطبی به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه نویی مطرح شد که این موضوع در روزهای اخیر با رفتن حمید مطهری، دستیار سرمربی تیم ملی به تراکتور جدی‌تر شد اما تا به اینجا هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

محمد محمدی سدهی/ مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی در گفت‌و‌گو با «ایران ورزشی» در خصوص آخرین فعل و انفعالاتی که در خصوص حضور این مربی در تیم ملی رخ داده است این گونه صحبت می‌کند: «در روزهای گذشته یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود که قطبی جایگزین مطهری می‌شود، در صورتی که این گونه نیست و قرار نیست که قطبی دستیار قلعه‌نویی شود و او این موضوع را قبول ندارد. قرار بر این است که قلعه‌نویی آخرین پیشنهاد خود را در خصوص سمت قطبی در تیم ملی به او بدهد و پس از آن سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس به این پیشنهاد پاسخ دهد.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا آخرین پیشنهاد این است که قطبی به عنوان مشاور در تیم ملی فعالیت کند؟ می‌گوید: «نمی‌توان در خصوص این موضوع صحبت کرد.» طبق شنیده‌ها، افشین قطبی تمایل زیادی دارد که با تیم ملی همکاری کند اما نه به عنوان دستیار. این در حالی است که پیش از این سرمربی تیم ملی از طریق مدیربرنامه‌های قطبی درخواست کرده بود که به عنوان دستیار در کنار تیم ملی باشد که قطبی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

حالا قرار بر این است که قلعه‌نویی به او پیشنهاد دهد که به عنوان مشاور در کنار او باشد و مشخص نیست که قطبی به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد یا خیر.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران